Chosen Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Har ikke akkurat vært så mye aktivitet her mens jeg var borte nei :) I gran canaria var det ikke noe fett til bilen, så jeg tok med belter fra flyet, skal prøve og få montert dem :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Flybelter i bil???????????? Jezus..... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Jeb så jeg tok med belter fra flyet, skal prøve og få montert dem :) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA lollollollollollollollollollol Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 blir sikkert fett og ha i baksetet ell noe... Må ihvertfall teste :D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 En ting til jeg gjorde før jeg dro til syden, det var og borre noen hull i luftfilerboksen... Dette gjorde jeg da for og få en fetere lyd, og det ble det :) Var ikke såååå mye fetere men noe :) Noen andre som har gjort dette ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0LL Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Blir det bedre lyd av å borre flere hull? Jeg lagde et stort ett og synes det ble sjefs lyd :D Siter '85 Audi 100 quattro x - '84 BMW 728i x - '90 Honda Accord 2.0 x - '85 Audi 90 2.2 x - '86 Golf GTi x - '91 Toyota Corolla xli 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Har hørt at bilen bare går dårligere med hull i luftfilterboksen pga varme. Ville nok bare venta til jeg fikk litt cash og spandert på meg et effektannlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by vw2_prosjekt Har hørt at bilen bare går dårligere med hull i luftfilterboksen pga varme. Ville nok bare venta til jeg fikk litt cash og spandert på meg et effektannlegg. Helst åpen gasser:) FRI tilgang:) *sug sug* :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg banket ut hele bunnen på luftfilteret og satte inn et nytt green cotton luft filter. Da ble de sjefs lyd iallefall!! Sånn at en nyter å gi gass!! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Fikk en gledelig nyhet idag... En bilmekaniker så over bilen og så at det var en 1.8 liter... Ikke 1.6 :) Dødsdigg :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Jeb Fikk en gledelig nyhet idag... En bilmekaniker så over bilen og så at det var en 1.8 liter... Ikke 1.6 :) Dødsdigg :) bare å legge deg under bilen og se på baksida av blokka det.. der står det 1.6/8 :-) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Har du for vane å skru løs flybelter når du er ute på tur? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Laaars Har du for vane å skru løs flybelter når du er ute på tur? Hmmm ? ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Jeg skal kjøpe meg luftfilterkit ... Noen anbefalninger ? Ett billig ett... :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Får du så mange filterkits til 1.8 da? (Det er vel ikke GTI) Er det GTI får du iallefall K&N 57i eller hva det heter... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg