Chosen Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 De har jeg allerede fjernet... Er ikke hull, bare lim... Er litt strev og få vekk alt men er verdt det :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoDa_SwE Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 elanzer: oki jag ska göra det nu vinter listen är skitful & sätta på en större intercooler fler bilder kommer upp snart på turbo bygget... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 joa, nå har jeg lakket dashet... Skal hive på det i morra og poste bilder :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 *gleder meg som en unge som venter på smågodt :D * Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Jeb De har jeg allerede fjernet... Er ikke hull, bare lim... Er litt strev og få vekk alt men er verdt det :) Originally posted by elanzer hva med å ta av den STYGGE svarte tykke lista på siden, legg merke til STYGGE er med stor skrift :D hehe, nei da, men anbefaler deg til å ta av den, er bare til å rive den av også vaske av limen etter på, er ikke noe skrue hull på dem :D jafal ikke på di bilene vi har på skulen :D Dere snakker om Golfer før 88. Der er det lister som bare er limt på karosseriet. Men, når det kom nye dører i 88, så kom det også ny type sidelister. Og disse er ikke limt. Det er hull i forskjerm, dør / dører og bakskjerm. Det er mange som fjerner dem da, for å få det cleant. Men, da må man sveise igjen disse små hullene for så å få det slett igjen og lakkere på nytt. Dette er noe som må gjøres når man skal skifte til 88-dører. Kjipt nok.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoDa_SwE Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 japp bilder kommer upp nu under vinter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 joa, lakka dashet i dag... Ble egentlig ganske bra :D:D:D Valgte svart farge, siden bilen skal lakkeres til svart om ett år eller noe så ville ikke ha noen annen farge inni da ;) Her er noen bilder... Flere kommer etter jeg har fått hivi det inn i bilen... Antageligvis kommer det i morra :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YoDa_SwE Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 clean :) några fler bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 skaff deg et polstret dashbord da! mye diggere finish og mer robust laget, standard på alle GL og GTI bilene, fins på høggern Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Nah... Orker ikke styre mer med dashet.. Får se om jeg gjør noe før jeg blir 18 :) Legger opp disse bildene, sånn at dere ser forskjell fra før og nå ;) Før: Etter: :):):) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 ser jo bra ut...men håper for din skyld at det er gjort grundig grunnarbeid... :D eller så holder det ikke lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Ja Jeb i dag skal det skrues på golf ;) Må få tatt en tur innom høggern så jeg kan få kjøpt bremsekalipper og fikset bremsene innen fredag. Eller så henter svina skiltene mine anger2 Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Ja nå har jeg mekka alt... Legger opp bilder senere i kveld av hele shiten :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Oki, her kommer bildene... Alle brytere funker osv ;) ... Ble egentlig jævli fornøyd... Digg og være ferdig etter alt sliiiitet ;) Og få noen tilbakemeldinger hadde vært fint ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Flott jeb ! Jeg syns du har vært meget effektiv ! Hva slags lakk brukte du når du lakket de gråe detaljene?. Jeg slet litt med å finne en bra lakk.. Hva med å få svart gulvteppe og evt. noen stoler i samme farge som dørtekkene? da blir det liksom noe litt utenom det vanlige.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg