MeSs Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Lurte litt på om noen kunne designe dekor til bilen min, den beste får 500kr. Krav fra meg er at disse logoen skal være på bilen, ett sted i dekoren: Tess - uten teksten under logoen (en liten logo): TESS Stians bilglass - lage til noe selv. MTSAutopart: Kjempefint om dekoren lages i EPS format så ett dekorfirma kan printe og skjære ut dette til meg.. Lag noe helt villt! :) Her er bilen, uferdig men greit utgangspunkt for photoshop. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 den MTSautoparts linken funker ikke...:S Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Takker, funker nå. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 bump Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 jeg kan prøve, men jeg skjønte ikke helt.. skal både Vianor, Tess, Stians bilglass og MTS autoparts være med i dekoren? Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 500 kr for å lage dekor til en bil er lite. Spesielt når man må lage det i vektor så man kan forstørre det uten at det blir pixlete og felt. er ikke sikker på pris, men regner med at du er litt kravstor til dekoren og vil ha noe bra noe. dette er da arbeid i flere timer En utdannet design tar rundt 200 - 300 kr timen, og jobben med å lage noe kjapt dekor tar vell ca en dag.. (8 - 10 timer)da er vi oppe i alt fra 2000 - 3000 kr Så for ditt beste så la en profesjonell ta seg av jobben. ja du må betale en del mer, men du har i det minste en garranti på at det blir gjort skikkelig Også kan du vell høre om de vil sponse deg litt så det ikke blir så svinedyrt, mot at de inkluderer reklame for sin bedrift på bilen din Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 så er det da ikke så mange her som er utdannet da:) Nesten ingen som gir penger for hjelp her på forumet, så syns dere skal være fornøyde!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 for å sitte å jobbe et par dager for en 500 lapp ? jaja, greit vist du vil tjene litt penger da Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 hva syter du for? bedre enn ingenting..helt frivillig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 først og frmst er 500kr for lite. de som virkelig designer dekor bruker ca 400kr timen på å designe folie. først og fremst. for det andre, skal du ha deg skikkelig dekor må jo folk få et skikkelig utgangspunkt å gå utifra! en bil under telt med stolper i veien er ikke mye å jobbe med! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Er jo frivillig da, om noen har lyst og tid så hvorfor ikke? Er man grafisk student, er en dekorert bil grei å ha i mappa si og (Funker nesten som CV for grafiske designere, vet det fordi jeg har en slik selv som nå samler støv...) Timelønna vil nødvendigvis suge balle, det sier jo seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hva syter du for? bedre enn ingenting..helt frivillig syter ikke for en dritt, men sier bare at vist han vil ha det bra så burde han gå for å gjøre det skikkelig, kort sagt; La en med god erfaring gjøre dette, eller skru opp prisen her så kanskje flere melder seg og han får mer å velge i mellom Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Herregud.. sjokk. Nå har vel aldri jeg sagt at dette skal være profft arbeide?? :coplight Jeg vil bare ha noen forslag :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Får nok ikke lagret det i vektor, men kan jo prøve litt fordet.. EDIT: Ferdig; Inspirert av en svensk SX jeg har sett, men det er ikke kopiert derfra. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Jeg har lyst til å prøve... Må bilen være hvit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg