SierraDude Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Helvete... Jeg gir meg over! Får ikke start på min 2.0is OHC. Plutselig heeelt død når jeg kjørte. Null respons ved gassing. Fikk start, gikk på laaaaaaaavt turtall. Nå starter den ikke i det hele tatt. Det er ikke tenningsmodul, fordeler eller kabler (har gnist i alle plugger), får bensin (pluggene er fuktige), ikke bensinfilter, ikke bensinpumpe, bensinregulator. Kan ikke være dysene når jeg får bensin i stemplene? Har ikke sjekket vakuumslangene som en nenvte for meg. Hvor sitter de? Kan heller ikke være coilen i og med at fordeler får strøm? Kan det være hjernen? Hjelp.... Hilsen en fortvilet stakkar !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Luftmassemåler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraDude Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Luftmengdemåler har jeg også prøvd med en annen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissan_Turbo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Da må det være en turtallsføler/toppunktsføler. Hjernen vet ikke hvor fort motoren går rundt og heller ikke når syl 1 er på topp. Kontroller turtallsfølere hall giver og div sånt. Vet ikke hvordan det er på ford. Siter 1986 Nissan Laurel 3,0E SGX V6 170hk Kun 9stk i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Det kan være luftmengde måleren din, evt ledningsnettet til den siden du har prøvd en annen.. Mer sannsynlig er det nok at det er en giver, lurer på om det er induktiv giver på dem, så noen foreslo hall giver, men jeg tror ikke det er det.. Se om det er en giver enten ved svinghjulet eller kammen (toppdeksel, toppen).. En induktiv giver skal gi fra seg et vekselspenning signal, husker ikke helt hva det veksler på i farten, men er den defekt så er det neppe noe liv i den i det hele tatt, enkelt å greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 hadde samme prob på forden min.holdt på i 3 uker for å få den til å gå igjen.prøvde å taue den,skiftet alt som var å skifte... solgte den til slutt til en venn som har det med å skifte klosser,regreim ol på alle biler han kjøper.han skiftet batteriet og bilen var som den skulle:mad: mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Regreim som har hoppet over noen tagger??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraDude Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Giver? Hva slags giver? Hvordan sjekker jeg om reg.reima har hoppet over noen tagger da? Tok lokket delvis av og reg.reima var jo på plass og gikk rundt og greier, hehe... Men vet ikke åssen jeg ska få sjekket om den hopper over tagger da? Ta den av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by SierraDude Giver? Hva slags giver? Hvordan sjekker jeg om reg.reima har hoppet over noen tagger da? Tok lokket delvis av og reg.reima var jo på plass og gikk rundt og greier, hehe... Men vet ikke åssen jeg ska få sjekket om den hopper over tagger da? Ta den av? På veivens reimhjul har du et tenningsmerke. Sitt det på 0. Da skal kamhjulets merke stå å peke mot et merke i toppen... Kan hende du må tørne motoren en runde hvis merket står 90gradder feil.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg