Hawkon88 Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 som sagt funker plutselig ikke vindusspylerne på passaten. de funket helt fint før, og jeg har ikke gått tom for spyleveske. kan heller ikke høre "pumpen" gå. hvordan feilsøker jeg? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Er sikkert en sikring som har gått:) i værstefall er det et relè som har tatt kvelden. dersom du ikke vet hvilken sikring det er, så er det bare å ta av sikringsdekselet å finne sikringen på lista der. Hvor releet sitter er jeg ikke helt sikker på. bare noen få tips..ha en god natt!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 takktakk.. får prøve det.. :) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg