Gå til innhold

Advarsel om firma

Ranger emnet


Oyrein

Anbefalte innlegg

Bestillte meg Felger/dekk der i Juni, fikk aldri no svar ang sendingen.. fikk til slutt svar etter 14 dager at "Bestilling står i rest hos levrandør"...

 

Jeg sa da om at dem ikke kunne levere innen 25/7 så måtte jeg få pengene tilbake, da jeg trengte dekk innen da.. dette var ok, å dem ba meg sende kontonr slik at dem kunne overføre pengene tilbake, dette var 5.Juli.. siden da har dem ikke svart på NOEN av mailene mine, vi snakker 15-20 stk..

 

Telefon er det jo bare å glemme å nå dem på, da det bare er en latterlig telefonsvarer!!

 

har flere ganger advart dem mot at jeg blir å anmelde dem om at dem ikke overfører pengene tilbake slik dem har lovet, dette har ikke skjedd, så nå er min tålmodighet slutt..

 

mer userriøst firma/person skal man lete lenge etter..

 

http://www.dekkexpress.no , den perfekte plass å handle om du vil kaste bort penger ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omså jeg skal reise ned å røske penga ut av hans mørbankede hender, så skal jeg få dem tilbake ^^ :p

 

har finni navn og adresse til hestkuken ^^

 

Føler jeg har lyst å væreme donfiredevi liker ikke sånner folk

2000 Audi A4 1.9TDI

1984 Volvo 240 bruksbil:P

1964 Volvo Amzazon *prosjekt*http://www.bilforumet.no/120/223113-volvo-amazon-64-mod.html

1987 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
skjønner hvorfor ikke folk skal svindle om absolutt alt? Fra biler til dekk, faen kan ikke nordmedd være ærlige og redelige i arbeided de gjør

 

heh... det er ikke bare normenn som er slik...MENNESKER over hele verden er slik! man skal ikke stole på NOEN!

det er kjipt men sånn er det bare...

 

 

 

en ting du KAN gjøre hvis du ikke får pengene er å faktisk finne ut hvilken bil han kjører ta felgene hanne SÅ sier du til han at han kan får felgene for 6000,- :)

 

GL

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisasjonsnummer: 988 143 413

Navn/foretaksnavn: DEKK EXPRESS LIMITED

Organisasjonsform: Norskregistrert utenlandsk foretak

Forretningsadresse: Bygdøy Allè 37

0265 OSLO

Kommune: OSLO

Postadresse: -

E-postadresse: epost@dekkexpress.no

Internettadresse: http://www.dekkexpress.no

Telefon: 22 44 73 00

Mobil: -

Telefaks: -

Registrert i Enhetsregisteret: 29.04.2005

 

Stiftelsesdato: -

Kontaktperson Odd Eldar Nilsen

 

Næringskode®: 50.301 Agentur- og engrosh. med deler og utstyr til motorv., unnt. motorsykl.

Sektorkode: 717 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskap mv.),

 

Også registrert i: Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

 

--

 

Odd Eldar Nilsen

Dronninghavnv. 2 B, 0287 Oslo

 

*Tlf. 22 43 90 58

Nå: BMW X5 2001' 3,0iA

Tidligere: Audi TT, BMW 316, BMW 328.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår