Gå til innhold

Dobbel Din konsoll Audi A6

Ranger emnet


FastFreddy

Anbefalte innlegg

Nokon som veit kvar eg kan få tak i dobbel-din konsoll til Audi A6? Eller kva delenummer denne enheten har? Har pr. i dag singel enhet, men fekk meg tak i ein Navi Plus til 3500,- på Ebay. Og den vil eg gjerne ha inn i bilen, ja!

 

Må eg ta turen til den lokale VW-pusheren og betale blodpengar for dette, eller fins det alternativ?

Old man, old car.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ebay USA, faktisk.. Hadde inne ein Navi + frå England for 250 pund, men den gjekk for 255 pund når eg var vekke frå data'n litt.. Var faktisk ganske forbanna då!

 

Oppdaga no at "min" Navi-selgar har blitt banna frå Ebay - av grunnar dei ikkje vil opplyse om. Så der er det vel fint lite å hente lenger..

 

Men eg har jo runda 7 lappar for navi til no. Heh.. Men det er vel ikkje så gale inkl. ny klimastyring ++.

Old man, old car.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Hei,

 

Hyggelig at du vurderer vår Eonon E0907, en glimrende spiller forøvrig.

 

Kan bekrefte for deg at denne passer i din Audi A6. Om du er medlem i VW Audi Klubben får du 20% rabbatt på samtlige Eonon produkter hos oss, dette i hht. til avtale med VW Audi klubben.

 

Til canberra: Nei faktisk ikke, vi er blant de eneste i Norge som leverer Eonon, bilradiospesialisten har ikke Eonon og kommer heller ikke til og få tillatelse til dette.

 

Med vennlig hilsen

cbs-elsenter.no - Hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Hyggelig at du vurderer vår Eonon E0907, en glimrende spiller forøvrig.

 

Kan bekrefte for deg at denne passer i din Audi A6. Om du er medlem i VW Audi Klubben får du 20% rabbatt på samtlige Eonon produkter hos oss, dette i hht. til avtale med VW Audi klubben.

 

Til canberra: Nei faktisk ikke, vi er blant de eneste i Norge som leverer Eonon, bilradiospesialisten har ikke Eonon og kommer heller ikke til og få tillatelse til dette.

 

Med vennlig hilsen

cbs-elsenter.no - Hjem

 

er det bare å trø den inn i dashen, eller må jeg ha noe ekstra?

den orginale er jo 1 din, mens den der er dobbel..

 

takker for svar:)

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Vel om du har plass til dobbel din er det bare og "trø inn i dashen" om du ikke har plass til dobbel din må du modifisere dashen noe. Evt. har vi jo denne modellen i enkel din str. og, den heter E0901.

 

har jo sett diverse a6 med dobbel din, så det må jo være mulig.

 

har ikke lyst på enkel din, vill at det skal se mest mulig orginalt ut.

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår