smedsrun Skrevet Oktober 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 hehe.. ja var visst det..hentet den på raufoss, kanskje du har sett den? ja har vist det, bodde i samme gata som mei forige eier, kan vel si att den har blitt kjørt temmeli hardt uten å juge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 sånne blir det nok:D men hørt mye rart om bs? Direktelink: http://www.bsbildeler.no/butikk/visbilde.aspx?vnr=SS40ZR&vg=8573&vgpath=Varekategorier/1394/64/8573&b=SS40ZR.jpg Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2007 ja har vist det, bodde i samme gata som mei forige eier, kan vel si att den har blitt kjørt temmeli hardt uten å juge.. den jeg har nå? hehe.. regna jeg med.. tror han jugde på meg at det var en 318 motor i den.. forgasser, men e30 kom ikke med 1,8 Liter forgasser, så er nok 1,6 liter i den enda.. men meste skal byttes, så gjør ingen ting.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 den jeg har nå? hehe.. regna jeg med.. tror han jugde på meg at det var en 318 motor i den.. forgasser, men e30 kom ikke med 1,8 Liter forgasser, så er nok 1,6 liter i den enda..men meste skal byttes, så gjør ingen ting.. ja den ja ;) vart nok lurt da ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Following on from the E21, the E30 was fitted with M10 4cyl and M20 straight six engines. The 316 used a 1766 cc M10 fed by a carburettor and producing only 66 kW but this allowed BMW to offer a cheap entry level car in the range. In Portugal, due to high taxes over engine capacities, the 316 version was fitted with the old 1573cc engine from the BMW E21 315 and BMW 1502 models, and it produced 75hp. The 318i used the same M10 but with Jetronic injection, pushing power to 77 kW/103 hp and improving economy. Finally the 320i (2.0 M20 with 92 kW/125 hp) and 323i (2.3 M20 with 102 kW/139 hp) completed the range Er nok en 1.8 du har ja ; ) Litt å drive med, men. alltuds kult at de yngre også liker E30. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Er nok en 1.8 du har ja ; ) Litt å drive med, men. alltuds kult at de yngre også liker E30. åja:P men da veit jeg det.. går ut å sveise en del nå.. blir den del bilder i løpet av helga:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost Criminal Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ja ja der har du litt å drive med.. motor festene fra e 36 passer ikke så de må du også lage. det er ganske mye jobb og bytte fra m10 til m50 hva med 318 turbo er ikke vanskelig å få ut nok hk for en på 18 da lykke til... og foresten det er mye rart på bs, men det blir bedre. ps.dama mi jobber der Siter Den som ingen ferarri har, Får lade Bmw med bar. ------------------------ 92 Bmw E36 325 91 Kort Paejero 3000 00 Volvo V70 2,4T AVD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 ja ja der har du litt å drive med..motor festene fra e 36 passer ikke så de må du også lage. det er ganske mye jobb og bytte fra m10 til m50 hva med 318 turbo er ikke vanskelig å få ut nok hk for en på 18 da Hvorfor skulle ikke gå? Er jo samme travers foran på alle e30. Bruk e28 535 gummi puter og e36 m50 motorfester. Kanskje du må legge under litt på innsugssiden. Passer som bare nesten det :) Er en del jobb, men det passer ganske greit. Annen bremsekraftforsterker (mulig du slipper det ved å tilte motoren litt) og lag nye eksosrør ut fra eksosmanifoldene. Så er det gulligt! Morro når det virker! :) Lykke til! Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hvorfor skulle ikke gå? Er jo samme travers foran på alle e30. Bruk e28 535 gummi puter og e36 m50 motorfester. Kanskje du må legge under litt på innsugssiden. Passer som bare nesten det :)Er en del jobb, men det passer ganske greit. Annen bremsekraftforsterker (mulig du slipper det ved å tilte motoren litt) og lag nye eksosrør ut fra eksosmanifoldene. Så er det gulligt! Morro når det virker! :) Lykke til! må bruke foringer ifra 535, veit det.. vært i kontakt med et par som har gjort det. å må bytte bremsekraft forsterker, til golf 2, eller 325ix før facelift, viss ikke må jeg lage nytt hull til bremsekraft forsterkern. men blir dyrt med motor bytte gitt, 22k nesten:S da er motoren her, og betalt. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 22 bare?:P hehe neida :) men dette blir bra ja ;) men BILDER!!! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 må bruke foringer ifra 535, veit det.. vært i kontakt med et par som har gjort det. å må bytte bremsekraft forsterker, til golf 2, eller 325ix før facelift, viss ikke må jeg lage nytt hull til bremsekraft forsterkern.men blir dyrt med motor bytte gitt, 22k nesten:S da er motoren her, og betalt. Tror du bør satse på etter facelift med den IX forsterkeren. De før er akkurat sammen som sitter på bilen din. Jeg brukte fra Golf 1 Diesel på min. Da ble pedalen for hard til normal bruk, men helt knall på bane. Da er man såpass gira at det ikke er no problem også låser man ikke hjula så lett. Kommer jo litt ann på hva du skal bruke den til. Den diesel forsterkeren var veldig liten litt over 7", den på GTI er på over 9" visst jeg ikke tar feil. Hulla i torpedoveggen passa rett på men måtte korte ned staget på forsterkeren noen cm. Sats på tandem forsterker. Hehe.. koster å ha det morro med bil :) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Tror du bør satse på etter facelift med den IX forsterkeren. De før er akkurat sammen som sitter på bilen din. Jeg brukte fra Golf 1 Diesel på min. Da ble pedalen for hard til normal bruk, men helt knall på bane. Da er man såpass gira at det ikke er no problem også låser man ikke hjula så lett. Kommer jo litt ann på hva du skal bruke den til. Den diesel forsterkeren var veldig liten litt over 7", den på GTI er på over 9" visst jeg ikke tar feil. Hulla i torpedoveggen passa rett på men måtte korte ned staget på forsterkeren noen cm. Sats på tandem forsterker.Hehe.. koster å ha det morro med bil :) Hilsen Trond er vel den på facelift ix som er lik da. etter det jeg har hørt. og golf 2 passer vist ypperlig, bortsett ifra tung på pedalen, og må tilpasse staget litt da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 snart ferdig med sveisinga, vært på møte store deler av dagen i dag. så håper på å bli ferdig i mårra.. skal også få tak i den tekylen som er gummi aktig, den jeg kjøpte var liksom bare brun lakk.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 blir bra detta :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 blir bra detta :D jepp:D du har vel ikke tilfeldig lyst til å selge de svarte dør trekkan dine?:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg