Gå til innhold

MGR - BMW E-30 325i 24v

Ranger emnet


MGR

Anbefalte innlegg

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har da hørt dette fra sikre kilder som vet godt hva di snakker om.

Men vet om noen jeg å, så om det er en nokså ny regel vet jeg ikke. Men tror dette stemmer altså.

veit om et par som nylig bare dro nedpå bt og fikk det godkjent, uten søknad.. og jeg har vært i kontakt med bt, og de virket positive.. venter bare på svar på søknaden.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betalte du for denne bilen? og hva koster du på den? fyfaen for ett pågangsmot må jeg si! rusten blir man vel aldri kvitt uansett når det er så mye! popler frem igjen med engang...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit om et par som nylig bare dro nedpå bt og fikk det godkjent, uten søknad.. og jeg har vært i kontakt med bt, og de virket positive.. venter bare på svar på søknaden.

 

Og disse hadde 4'er i vognkortet?

Member of; GetAwaySkien

BMW E30 345 Turbo!

Har hatt:

BMW E28 520i-BMW E30 320i-BMW E28 528i-MB w123 230et

BMW ///M Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betalte du for denne bilen? og hva koster du på den? fyfaen for ett pågangsmot må jeg si! rusten blir man vel aldri kvitt uansett når det er så mye! popler frem igjen med engang...

betalte ikke mye.. hmm, i deler så har det ikke blitt så mye enda.. front og bak fanger, nye fram skjermer, hjulbuer bak, den jeg har sveisa skal byttes igjen. for det vart bare møkk.. og seter.. er det jeg har bytta på den.

 

jeg fikk starta bilen i sta!!:D vifte reima peip som et helvette, men tenkte at den bare var litt kald, og vart borte etterhvert, men så røyk det som et helvette framme der, så stoppa jeg bilen, og så.. så var vifte reima delevis smelta, på et av reim hjulene, som ikke ville gå rundt, vifte motoren tror jeg det var.. ikke fått sett noe på det..

men den starta:D i mårra har ejg bedre tid, slutter tidligere, så da får jeg se på det:) og lørdag.. men nå er det jobb time..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut problemet, reimhjulet som er på vann pumpa der. det sto stille.. kjente på slangan.. kjentes, og hørtes ut som de var fryst, tok de av.. ja.. fryst.. så den smarte jæveln som hadde den før meg har brukt vann, og inne kjøleveske:@

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig att den hadde fryst, åssen gikk det med vannpompa?

 

intr i å spleise å leie verksted?

 

jævlig kjedelig også.. men oppe og går nå:) og fått på vinterdekk.. frister noe jævlig å stikke å grisekjøre i grustak 100m nedafor meg.. men ligger litt åpent.. og bilen bråker godt.. så blir nok ikke noe av..

 

har sendt søknad til bt, og fått svar:)

de mente det kunne bli litt problematisk i og med at egenvekta på 316 er 990kg elns, og 325i er 1300kg et eller anna. så de ambefalte meg og kontakte bmw norge, og høre om dokumentasjonspapirer for at 316 ombygd til 325i tåler det samme. og få det omgjort..

men skal si at jeg kan "fjerne" et sete, så den blir 4 seters:)

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår