samuelzen Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Han greier kun å finne det hvis jeg kan varenr. eller det eksakte nanvet møller bruker på delen. ja han bør revurdere den. sist jeg var der å skulle ha resirk ventil brukte han over en time på å finne ut hvilken del det var... helt latterlig!!! :S n75 ventilen heter hos møller: magnetomkoblingsbryter Siter Horsepower sells cars Torque wins races "04 Pontiac GTO 5.7 "98 Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 merker stor forskjell på min med H ventilen,prøvd J men det hva ikke sukse Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Fjern dritten og sett på Elektonisk boostcontroller fra Greddy. Den jobber sammen med styreenheten og sliter ikke så mye på turboen som en manuell booscontroller. Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovectra4x4 Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 http://www.034motorsport.com/product_info.php?products_id=19292 kjøpte denne her, fikk stor forsjell, på en trimma audi vell og merke,spinner i 4 giret nu;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg