Gå til innhold

A4 som vil bli RS4

Ranger emnet


Billi Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du 130hk PD også? Hva er i detta kittet? Har trua jeg, men det blir fort penger av det også.

Driver å chipper biler på NBS til daglig så jeg har jo kontakter selv også da, men sånnt som KermaTDI har vel noe turbo upgrade også mener jeg..? Har ikke sett det til noen Audi enda, kun VW og de turboene er litt forskjellige

 

 

Jeg har 130PD ja. Jeg skriver med Paul Maloney på KermaTDI om et slikt kit, venter bare på svar nå hva prisen blir, men dette er hva han kunne tilby meg:

 

Briefly to reach that power level

 

Bigger turbo: Hammerhead SV

Bigger nozzles: Race 520 Stage II nozzles with 11mm injection pump and in tank lift pump for ALH or Race 783 for PD engines

Tuning

our Intake manifold

our Race downpipe and 3 inch exhaust from Cat back

our Large front mount intercooler

 

Håper bare det klinger opp en bra pris, så kjøper jeg hele settet, visst ikke bygger jeg selv! Er jo en Garrett S/T 1856V turbo ser det ut som på bildet. Eksos sveiser jeg selv, intercooler får man fra ebay for noen lusne lapper, så da er det bare dysene, pumpene og innsug igjen..??

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kits for this power range cost $2500 to $4000

 

The gearbox usually handles this power quite well ...it really depends on the driver.

 

The clutch is the major required upgrade.

 

Paul

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt rått blir dette da:) men mulig at jeg er litt dum nå, men er det sånn at alle delene passer på 05 modellen? Har en 04 modell avant.. er det slik at det der er mulig med den også?

 

Passer og passer:)

i fronten skal alt være bolt-on. bytter frontseksjon, skjermer, panser, lamper osv..

bak så må man sveise på de nye skjermene. I tillegg så har B6 karossen endel forskjeller i bakplate og rundt ved koffertlokk, så det er litt arbeid der. Men det går:)

Bytter alle dørene også og kanalskjørter..

 

Går å gjøre dette på bilen din også ja:) -Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojojoj! Dette må være noe av det grommeste jeg har sett på prosjektfronten! Skulle gjerne likt å gjort det der selv:D Monteringen av alt må være kjempe arti:D Håper du holder oss oppdatert for dette er noe av det råeste prosjektet jeg noengang har lagt øyner på! Lykke til;)

 

Takk for det!

Du blir holdt oppdatert. Skal legge ut mer bilder når jeg kommer skikkelig igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Du blir holdt oppdatert. Skal legge ut mer bilder når jeg kommer skikkelig igang.

 

Konge! Gleder meg:D! Skal bli digg å se resultatet tilslutt:D! Kanskje litt OT, men når man importerer biler fra utlandet (f.eks fra Tyskland), Hvor mye vinner man egentlig på det? Med tanke på alle utgiftene når den kommer inn i Norge? Gjennomsnittlig? Fristende:D Og igjen, lykke til med prosjektet;) Håper du blir fornøyd med slutt resultatet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår