Gå til innhold

Nergy's Opel Vectra 1.7TD 1996Modell

Ranger emnet


nergy

Anbefalte innlegg

Lov å lov.... det snakker man ikke om :D

Jepp fargen på xenon passer meget bra til bilen, derfor jeg kjøpte dem. Men blir nokk garantert stoppet.

Kan ta å fixe bilder og sånt til i morgen kanskje. Men fant plass til dem :) Fikk med noen sterk dobbelsidig tapepads som passet bakpå ballastene, så fant plass å klistre dem fast.

 

 

 

 

Hehehehe

Ja det der kan da ihvertfall ikke være lovlig :op:. Men fargen passa jo godt sammen med bilen da.

 

Men som jeg også spør om i tråden "xenon", hvor/hvordan har du festa ballastene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nergy venta på mina xenon (6000K) har også 1,7td 96 og som Johnsen fråga hvor har du festa ballastene, tips og kanske bilde

takk for tips

 

 

skal se om jeg finner digital kamera mitt i morgen, så skal jeg se om jeg får fixet bilder til dere :D

Er en del meninger om xenonlysene mine, noen liker dem meget godt å sir at det blei stilfult på bilen, siden den er grønn. Andre syns det bare blei rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S4020745.jpg

Festet med dobbel sidig pads som fulgte med settet jeg kjøpte.

 

S4020748.jpg

skar hull i gummihetten til lysene som jeg satt gummiproppen i som fulgte med settet.

 

S4020749.jpg

Ene ballasten stripset jeg fast her.

 

S4020750.jpg

Ballast på andre siden, festet med pads.

 

S4020751.jpg

Andre ballasten festet jeg i skruen som er ved siden av batteriet.

 

S4020754.jpg

Langlys og Nærlys i lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har innvistert i nytt batteri te biln, da det andre gikk te fan...

kjøpte d dyreste dem hadde på lokale bensinstasjonen her...

husker ikke riktig hva det het... men det er for folk me ett anlegg som trenger strøm :D ska legge ut bilde snart....

Å nu står bilen på verksted i finnland, der skal dem ta 4-hjuls kontroll, bytte clutch og lager... og ta en abs test...

så da flyg 1000lappan ut vinduet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen skal jeg over til finnland å hente biln fra reprasjon...

men i går kom fan vintern for fult :S:S

å jeg kjørte over med sommerdekk tilligere i uken, voi voi voi...

å da jeg enda ikke har kjøpt meg vinterdekk og felger, så har jeg ett lite problem...

men for se hvordan føret er i morgen, så kanskje man greier å lure seg over fjellovergangene....

siste rapport fra fjellet va mye is og glatt!

Lavprofil gjør vell susen og fører meg sikkert hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

da blei man stoppa av politiet her på fredagen. Lys og div dem sku sjekke...

Fikk nu null feil på bilen. Ba meg om å ikke bruke tåkelys på kveldene, men det hadde dem oppservert at jeg kun brukte kjørelys hele tiden. Så det var dem fornøyd med... Så mine grønne xenon lys lever i beste velgående :D:D rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blei man stoppa av politiet her på fredagen. Lys og div dem sku sjekke...

Fikk nu null feil på bilen. Ba meg om å ikke bruke tåkelys på kveldene, men det hadde dem oppservert at jeg kun brukte kjørelys hele tiden. Så det var dem fornøyd med... Så mine grønne xenon lys lever i beste velgående :D:D rart :)

 

Hahaha... er det mulig? :D Jaja, kjekt for deg at du slapp å demontere noe :D

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår