Gå til innhold

Nytt og bedre tilbehør til Best Tool poleringsmaskin?

Ranger emnet


staljin

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har skaffet meg den poleringsmaskin fra Best Tools og jeg er fornøyd med maskinen, men det er polerings skivene jeg er ikke fornøyd med. Den dingsen (hva det nå hete) en monterer polerings hatte/pad på har en skarp kant som ikke funker bra med lakert plast. Har 2 biler, Vento 95 og Audi A4 2003. Brukt den på Vento og ble ganske fornøyd med resultat, men den festeskive skadet gillen litt. Har ikke lyst å bruke den på Audi før jeg har noe skikkelig polering pads til maskin.

 

Kan noen peke ut en del poleringsskiver/pads og annet stasj jeg kan bruke med den maskin, gjerne fra Autogeek da jeg har planer å bestille derifra.

 

Er dette noe jeg bør kjøpe? Hvis ja, hvilken størelse er best (6,7 eller 8")

 

Vil gjerne har en litt større plate og en liten for detaljene.

 

 

Takker for hjelpen på forhånd.

 

Hilsen

Staljin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe hvilken plate du vil så lenge den har m14 gjenger selv har jeg en Meguiars SM 125 på samme maskinen.125 mm festeplate. Funker fint på Gul, Rød og Beige pute men maskinen er litt for svak til å fjerne riper og slikt med ullpute.

Får også festeplater på clas ohlsson og bilxtra til vinkelsliper på samme diameteren til rundt 130 kr om jeg ikke husker feil.

 

Syns Meguiars sine puter er greie og jobbe med,liker best å jobbe med de på 150mm.

Mvh Are

Meguiars :) En bil og du er hekta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt backingplate på autogeek (6"), sitter som et skudd på Best tools maskina mi, og med LC pads (7,5") er det ikke mulig å ikke treffe riktig på plata, jeg synes også at det er mye enklere å bruke LC pads enn Meguiars pads.. På neste bestilling så kommer nok 2 ¾ plata til å være med slik at jeg kan bruke 4" pads..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår