Gå til innhold

Lumma styling?

Ranger emnet


Ludwig

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ludwig

Ja forter meg alt jeg kan jeg, men jeg tror nok ikke at jeg er ferdig før sommeren kommer igjen..

Det koster jo spenn å..

 

Målet er å få den stylinga... 250-300hk (asså ny motor ;) )

 

Kan bli bra det her

 

haha.. lermegihel eg..

 

ganske vitsi me ein polo 6N så du ikkje kan kjøra..

ska du ha 250-300hp så e det VR6 Turbo maskin så må te.. å eg vedde sokkane mine på atte du aldri får te noe sånt..

:rolleyes:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

 

haha.. lermegihel eg..

 

ganske vitsi me ein polo 6N så du ikkje kan kjøra..

ska du ha 250-300hp så e det VR6 Turbo maskin så må te.. å eg vedde sokkane mine på atte du aldri får te noe sånt..

:rolleyes:

 

Det finnes lettere måter enn å ødelegge bilen med VR6 Turbo. Har du hørt om 16v turbo? Går lett 160 hk i 100 hk motoren uten store endringer. 250 hk ut av den er ikke noe problem

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøreegenskapene blir vel temmelig fucked med VR6

(Jøss, når begynte jeg å bry meg om slikt?)

 

Folk jeg har skravla med som har montert VR6 i Golf II sier bilen blir for framtung.

 

 

 

Men det er da kuult å sette seg høye mål, bare man klarer å oppnå dem!

300 hk når du ganske lett med en TT 225-motor med større turbo og IC. Og du sparer en hel haug kilo i forhold til VR6

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at de går ann - men han blir den første med et slikt prosjekt i norge ?

 

Og håper han har en meget rik far ... så får vi kanskje se dette også ... forsvinner over 50 k for motor - så kan man begynne med bremser - og til slutt sitter man igjen med noe som må bygges om før hver eu kontroll hvis man bruker skikkelig verksted

( forstår ikke vitsen med vennskapp - kjenskap på eu - det er for faen din egen sikkerhet det går utover ... )

 

og til slutt så kan du bare glemme å få hele sulamitten godkjent hos bilstilsynet ...

 

Men stå på - hvis du mener målet ditt er realistisk - så stå på - syntes det er drit stilig hvis noen gjør noe slikt ...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Greit at de går ann - men han blir den første med et slikt prosjekt i norge ?

 

Og håper han har en meget rik far ... så får vi kanskje se dette også ... forsvinner over 50 k for motor - så kan man begynne med bremser - og til slutt sitter man igjen med noe som må bygges om før hver eu kontroll hvis man bruker skikkelig verksted

( forstår ikke vitsen med vennskapp - kjenskap på eu - det er for faen din egen sikkerhet det går utover ... )

 

og til slutt så kan du bare glemme å få hele sulamitten godkjent hos bilstilsynet ...

 

Men stå på - hvis du mener målet ditt er realistisk - så stå på - syntes det er drit stilig hvis noen gjør noe slikt ...

 

Ikke noe en liten Tysklands tur ordner

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

 

Det finnes lettere måter enn å ødelegge bilen med VR6 Turbo. Har du hørt om 16v turbo? Går lett 160 hk i 100 hk motoren uten store endringer. 250 hk ut av den er ikke noe problem

 

"VR6 maskinen må te" .. ok.. den va litt feil skreve , men eg skreiv den posten kl 7 i dag tideligt :rolleyes:

å når han ikkje tror han klare å betala styling te bilen før te neste sommar.. då sko ein tru atte han hadde kje penger te motor.. å et par post`s nerforbi så e plutseligt 150-200hp ok.. tvile på fyren vett ka han snakke om..

å 16v Turbo.. ja.. då bør han jaffal konna skru.. (må seff skru me vr6 turbo å andre lignendes galskap av motorar i polo)

 

men.. han får legga ut ein ny "thread" når han har fått te 250-300hp i bilen :cool:

 

LYKKE TE :rolleyes:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ludwig

Jeg skal ikke sette det på før til sommeren mener jeg.. er ikke noe vits i å brøyte snø hele vinteren.

 

Du får tro hva du vil, trenger ikke ha peil, bare ha penger og folk til å gjøre det.. skal legge ut en ny Post når jeg er ferdig jeg..

 

Ludwig

 

legg me ein kopi av bil lånet ditt o då.. ska du ha folk te å gjøra alt.. så.. tja.. eg hadde ikkje betalt det for dg :D

å ein bil ska reflektera ka ein person har klart å gjøra sjølv.. ikkje ka ein kan ska låna seg peng te..

 

men som sagt..

LYKKE te

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

 

legg me ein kopi av bil lånet ditt o då.. ska du ha folk te å gjøra alt.. så.. tja.. eg hadde ikkje betalt det for dg :D

å ein bil ska reflektera ka ein person har klart å gjøra sjølv.. ikkje ka ein kan ska låna seg peng te..

 

men som sagt..

LYKKE te

 

Har du laget stylingen din selv? Har du laga felga dine selv? Har du lakkert bilen selv, blanda fargen osv?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår