fjelling Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Toyota carina 97 turbo diesel er en ganske deilig bil å kjøre som går godt å billig. fatter har en sånn som snart runder 400000km å har ikke gjort annet enn å bytte olje de siste 250000km Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 bmw kommer ikke på tale, har sett litt på balenoen og, de er ikke så dyre heller, har sett endel på carina og, er enda ei stund til jeg bestemmer meg, kom gjerne med flere innspill om hva som er positivt og negativt Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 noen med konktret erfaring om de aktuelle bilene og rust? lurer litt på det der selv, om nye biler ruster noe serlig. Foreldra til en kompis kjøpte seg 2001 ford etellerannet, ny fra fabrikk. Den var ihjelrustet i 2003 =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 men så har den sikkert gådd sørpå i salt laken Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 har fått et bra tilbud på en lancer glxi 1998 gådd 135000 fargen er sølv metal og det er utmerket, tror jeg kommer til og gå for denne bilen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Ford Focus stv. Gode biler, med relativt gode kjøreegenskaper.:) Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 har sett litt på balenoen og, de er ikke så dyre heller Ikke for og lage kvalme eller noeting, men hvorfor? Hallo, er du ikke litt engasjert i bil engang? Og tenker du ikke på den gangen du skal selge igjen? Hvem kjøper baleno? Gå 10.000 kr opp i pris, 2 år ned på årsmodell og velg bland mer påkostede biler.. Volvo 850/V70, Octavia, Passat, Focus, Mondeo, A4, A6, 3-serie, 5-serie, E-klasse, Pug 307, Saab 9-5, Golf Stv., Citroen C5, V40 OSV OSV OSV... Av dine valg, så hadde jeg gått for en Primera det er ok biler. Ellers er jo Avensis gode biler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Ikke for og lage kvalme eller noeting, men hvorfor? Hallo, er du ikke litt engasjert i bil engang? Og tenker du ikke på den gangen du skal selge igjen? Hvem kjøper baleno? Gå 10.000 kr opp i pris, 2 år ned på årsmodell og velg bland mer påkostede biler.. Volvo 850/V70, Octavia, Passat, Focus, Mondeo, A4, A6, 3-serie, 5-serie, E-klasse, Pug 307, Saab 9-5, Golf Stv., Citroen C5, V40 OSV OSV OSV... Av dine valg, så hadde jeg gått for en Primera det er ok biler. Ellers er jo Avensis gode biler:) Stiller meg ganske enig til det du sier her... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 For guds skyld, styr unna Baleno.. Driftssikkert som en tanks, men kjøreegenskapene og lydnivået minner også litt om nevnte millitærkjøretøy Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Ikke for og lage kvalme eller noeting, men hvorfor? Hallo, er du ikke litt engasjert i bil engang? Og tenker du ikke på den gangen du skal selge igjen? Hvem kjøper baleno? Gå 10.000 kr opp i pris, 2 år ned på årsmodell og velg bland mer påkostede biler.. Volvo 850/V70, Octavia, Passat, Focus, Mondeo, A4, A6, 3-serie, 5-serie, E-klasse, Pug 307, Saab 9-5, Golf Stv., Citroen C5, V40 OSV OSV OSV... Av dine valg, så hadde jeg gått for en Primera det er ok biler. Ellers er jo Avensis gode biler:) du sier faktisk noe der jeg ikke har tenkt på, tror jeg kommer til og gå for primera, om jeg finner et bra tilbud, dama har kanskje mest lyst på primera, hun har i allefal sagt at hun vil ha primera når hun tok lappen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 siden jeg er honda fan så må jeg nesten be deg vurdere en ganske ny Honda accord stv. stor plass,pålitelig motor med masse bunndrag. men om du skal holde deg til lista di så er vel japansk tingen ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 ville styrt unna lanceren... de har kjøreegenskaper som en sliten corolla fra 80-tallet! Dessuten har mitubishi generelt svindyre deler... Focus stasjonsvogn er nok et bra alternativ! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg