sugekopp Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Rota litt i garasjen og kom over denne. den ekte originale R sport bremsrensen fra volvo. det er igjen ca 0.5dl igjen på flaska. holder vel så vidt til å rense en skive. men en ren skive er bedre enn ingen ren skive! selges til HBO 800kr!! og ja gutta.. This is the reel shit!.. R-sport shit! NO bullshit! fo'reel! Står bakpå flaska at denne vil minske luft motstanden mot bremseskiva så bilen vil oppnå en høyere top hastighet med væffal. 0.8%. I tilegg får du en del Street-credits om gutta dine ser deg med denne på hylla i garasjen! LØP Å SCHØØP! Kan kontaktes pm! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Ojojojoj!!!! Får jeg den for 750,-??? Må ha,bare MÅÅÅÅÅÅÅ HAAAAAAAAAAAAA NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!! Men ved nærmere ettertanke tror jeg du trenger den selv,så gjør som følger: Ta å tre på det tynne lille røret som sikkert følger med på en sånn gromspray og lirk den forsiktig inn i anus og spray ivei.. Da kan det hende at pluggen som sitter der og tetter løsner,slik at all møk fra deg ikke lenger kommer ut igjennom munnen.. LOL LOL LOL LOL LOL Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 så så så så. mr. I drive a big ass phaget mobile from the 1860's. Dette er en seriøs salgstråd. Jegvil ha meg FRABETT slike useriøse innlegg som dette her! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 men tenk så fett når bremserensen matcher klistremerka på 240'n!!!! Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 men tenk så fett når bremserensen matcher klistremerka på 240'n!!!! heehhe:ratatatat Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 haha.. nå er du teit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 haha.. nå er du teit Hører jeg et bud på 810,-? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Hvis jeg bruker denne på M3'en, regnes det som dekaltrim? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 det er bare respektløst lars... FY DEG! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hey du.. må bruke kjøp/salg forumet"! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Se der ja, du er nok en Volvo fan innerst inne skjønner jeg. Er vel ingen annen grunn til å ha slike klenodier i garasjen din:P Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Enig med DaButcher.... den dere WD40'n for du prøve å legge inn på kjøp og salg.......:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 når vi snakker om WD40, har jeg et helt fat av. ca 120l. Kan jo være flott når vårparten kommer hos dere.. Så dere får lettere rullings på hjula deres, etter vinterlagrings perioden:) Den kan jeg selge for kr 1.40 pr Liter. goOd quality shit Ingen 240 som har stoppa etter å ha brukt denne væffal Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 :pisser::worshipnissan :ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Dette er jo helt utroli....*Må no flire* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg