Radial Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Oj! Her skjer det ting!! bare for all del ikke bruk alle disse kreftene på svingete riksveger i nord :) Da ender det fort i tragedie ass...600hk på en bakhjulstrekker er ikke lett å kontrollere ;) Du bør vel vudere å fikse deg ett annet oppheng til bakakselen også... momentstaga kommer til å snappe enkelt av med disse effektene. Idèelt sett bude det vært samme oppheng på 740 som 240... der det er to momentstag på hver side..istedenfor bare høyre siden, som 740 og 940 har. Men,men..dette finner dere ut av;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 snappa fint av i benken med 300hk og :( må se på det der :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 forferdelig lav komp da... må ha no kammer så kompenserer greit for det da. hvorfor så lav forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Pen bil !! Må være fornøyd med disse tallene! :) Hvor målte du bilen?? Leste ikke hele tråden serru.. (Tenkte vis det sto i tråden :) ) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Komplisjon er så lav for att svensken hadde tenkt kjøre opp mot 3 bar trykk. Bilen ble målt i lofoten. Japan tuning var her med sin mobile bremsbenk :) 300hk funker kansje ,Men mye vil ha mer og men fan vil ha fler :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ja men fortsatt jævli lav da... t3 huset kan du kaste og montere t4 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Denne turbonetics turboen er og vurdert: Fins jo fy fan så mange turboer å velge i :( men tror jeg går for en merke vare turbo, da det blir lakt enn go del penger i dette prosjektet :) da står jo Turbonetics turboen som første valg her.. med tanke på garranti å slikt. Trust TO4Z ser jo fanzy ut..men alldri hørt om disse turboene før. det skal vist være iHi innmat i denne..som jeg heller alldri har hørt om.. Trust/Greddy er Mitsubishi turboer , men det er IHI innvendig deler i denne . noen som kan komme med inspill her ? Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hadde jg vært deg, hadde jeg gått for turbonetics turbon, den er det jo kvalitet i så det holder :) T4 Turbonetics er jo helt konge turbo! Men hvorfor skal du ha så grusomt mye hk ut av den motoren? Jo mer hk, jo mer skruing.. Vis jeg hadde vært deg, hadde jeg bremsa til rundt 300 hk, det holder vel mer enn nok! :) Har du nok erfaring til og håndtere så mye hk?? Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 hvilken netics er det da? er jo overhode ikke vitsi med større snurre enn du trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Kommer til å svi gummi denna bilen ja:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ser bra ut dette, gode tall på bremsing. Blir nok en heftig motor. Skal du bruke samme sprut? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hadde jg vært deg, hadde jeg gått for turbonetics turbon, den er det jo kvalitet i så det holder :) T4 Turbonetics er jo helt konge turbo! Men hvorfor skal du ha så grusomt mye hk ut av den motoren? Jo mer hk, jo mer skruing.. Vis jeg hadde vært deg, hadde jeg bremsa til rundt 300 hk, det holder vel mer enn nok! :)Har du nok erfaring til og håndtere så mye hk?? Valget ble nokk turbonetics turboen. skal jo bruke bilen til bane kjøring /drifting så 500hk+ skader ikke å ha på lur :) da 300hk ble i minste lage. hanterte 300hk nokkså bra da.men øvelse gjør mester :) Trenger jo ikke bygge 2.5 16v for å ha 300 drift sikkre hester da :) hihi Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ser bra ut dette, gode tall på bremsing. Blir nok en heftig motor. Skal du bruke samme sprut? håper på å kan si "se opp for store tall" en dag ja :) usikker på sprutet. om jeg skal gå åver til Electromotive da disse sprut støtter 60-2 trigger hjul veldig bra :) skal uansett kjøre direct fire Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 hvilken netics er det da? er jo overhode ikke vitsi med større snurre enn du trenger. Turbonetics Komp hjulet er Turbonetics TO4S 58mm innsug og 82mm utblås . Steg P-Trim eksoshjul ( et hakk større enn steg 5 eksoshjul ) 3” innsug og 2” utblås på E60 kompressor huset . E60 komp huset er borrett opp og tilpasset det større TO4S hjulet . 3” V-BAND utløp til downpipe . 360 trust lager Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 håper på å kan si "se opp for store tall" en dag ja :)usikker på sprutet. om jeg skal gå åver til Electromotive da disse sprut støtter 60-2 trigger hjul veldig bra :) skal uansett kjøre direct fire Ja det vil tiden vise hehe. Hvordan ligger du ann med bygget nå da? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.