Gå til innhold

Banetreff : Kristiansand 1. september 2007

Ranger emnet


Yahn

Anbefalte innlegg

Må skuffe... stramt program til helga med jobb...

 

Fredag: 0900 - 0500

Lørdag: 0900 - 1400 / 19.00 - 0500

Søndag: 0900 - 20.00

 

Kjekt når alt faenskapet skal skje på samme helg med tanke på jobb...

 

Sykemeldinga da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldinga da? hehe

 

Gikk til helvete det også ;) Smalt i ryggen på fredag så det sang... og etter det har det igrunn gått greit ;)

 

Så nå løper jeg rundt igjen ;) så til helga blir det byggmakker og taxi omhverandre. samt varetelling på søndagen... noe knekt på mandagen ville jeg tro...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen braker det løs. Se
.

 

Litt regn i Kristansand i dag/fredag, men det er meldt opphold utover kvelden.

Opphold og litt sol lørdag og søndag :)

 

Været fra Storm/TV2:

Vaeret0109.jpg

 

16v'en blir hjemme desverre. Blir kamera for alle penga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mange som kommer? eller meldt seg på?

 

Jeg så ingen påmelding men jeg stiller hvertfall opp! I går fikk vi også ordnet noe som har vært etterlengtet en god stund på bilen min, kanskje dere hører det idag! :oohh

Mazda RX-7 FD 1.3L 1993 (http://www.fdboy.com)

Land Rover Freelander 1.8L 2000

Solgt: Mazda RX-7 FD 1.3L 1992, Suzuki Swift 4x4 1.3L 2006, Honda Civic, Mazda 323F BA 1.5L 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ingen påmelding men jeg stiller hvertfall opp! I går fikk vi også ordnet noe som har vært etterlengtet en god stund på bilen min, kanskje dere hører det idag! :oohh

 

Jeg kommer en tur, vet ikke om det blir noe banekjøring ennå men, litt skeptisk.

 

Tror jeg møtte deg CareBear ved lundkrysset her om dagen?!

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer en tur, vet ikke om det blir noe banekjøring ennå men, litt skeptisk.

 

Tror jeg møtte deg CareBear ved lundkrysset her om dagen?!

 

Her om dagen? Det må vel ha vært i går :) Du får hilse på idag da!

Mazda RX-7 FD 1.3L 1993 (http://www.fdboy.com)

Land Rover Freelander 1.8L 2000

Solgt: Mazda RX-7 FD 1.3L 1992, Suzuki Swift 4x4 1.3L 2006, Honda Civic, Mazda 323F BA 1.5L 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra treff, synd lønninga ikke kommer før til fredag ellers skulle jeg prøvd meg på noen drag.

 

Blei litt kaldt for de som glemte genser og var publikum,hehe..

 

Carebear: Så du rulla rundt der, bra satsa :) Så ikke detta før nå, så for ta det igjen en dag.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK FOR ET BRA TREFF MED MYE ACTION:)

 

SS-racing_logo.JPG vil takke alle som stilte til kjøring, utstilling og som publikum. Uten dere hadde det ikke blitt suksess. Vi takker også alle frivillige vakter, funksjonærer og kioskansvalige, og Powerdrift-gutta som laget show mellom konkuransene og satset friskt med kjøring "på skråss".

 

Det var ca. 45 biler som deltok i kjøringen, og ytterliger ca. 50 biler på utstilling. Vi hadde ikke spessiell opptelling av publikum, men antar at 2-300 personer (i tillegg til førere) var innom i løpet av dagen.

 

Nytt på dette treffet var rundekjøring på det som vanligvis er transportettapen på baksiden og over den store "leke"-plassen. Tilbakemeldingene var positive, og vi vil forsøke å legge bedre tilrette for dette på neste treff.

 

Det ble gjennomført konkuranse i slalomløp, breisladd, 201-meter og utstilling. Konkurransene ble premiert med pokaler og gavekort fra Biltema kr 1000/500/300 i alle grener. I tillegg kommer heder og ære :pray

 

Resultatene ble som følger:

Slalom

1. Ørjan Fuglestviet (Marnadal), Mercedes-Benz 190E

2. Espen Håland (Brennåsen), Nissan 200sx S13

3. Thomas Brandsvoll (Søgne), Audi S4

 

Breisladden

1. Svein F. Verdal (Øvrebø), Nissan 200sx

2. Sigmund Bjerland (Øvrebø), Nissan 200sx

3. Erik Sivertsen (Kristiansand), Nissan 200sx

 

201m

1. Anders Rasmussen (Fevik), Ford Sierra Cosworth 4x4

2. Mr. Z, Nissan Skyline

3. Tor Birger Johansen (Bærum), Nissan Silvia PS13

 

Utstilling

1. Birger Ljøstad (Nodeland), Marzda RX-7

2. Anders Maaren, Nissan 200sx s13

3. Mr. X (?), Mercedes-Benz C180

 

Vi er godt fornøyd med treffet, og har så langt bare fått positive tilbakemelidnger. Vi er igang med planlegging av nytt treff 19. april 2008 :thumb. Følge med på våre nettsider http://www.ss-racing.no. Vi er selvsagt takknemlige for alle tilbakemelidnger hvis noe kan gjøres bedre eller annerledes. Send meg gjerne en mail på yahn@ss-racing.no

 

Geir A. har lagt ut noen bilder i sitt arkiv med bilder fra SS-racing lørdag og Powerdrift søndag.

 

God vinterdvale, og ses :driving19. april 2008!

Mvh Yahn

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår