Polo Classic Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 drev og tittet litt på nettet igår. blandt annent i usa, der fant jeg dette. Want to add more muscle to your 1.8T without paying an arm & a leg? The heart of our 1.8T turbo upgrade kit is the higher output K04 turbo, manufactured by BorgWarner Turbo Systems, the original equipment supplier to Audi and VW. NEUSPEED includes a high performance P-Chip that raises boost pressure and remaps the ignition timing and air/fuel ratio functions. The rev-limiter and top speed governor are also raised. Also included are Denso Iridium spark plugs, a new fuel pressure regulator and all required gaskets and hardware. Notes: 240hp (flywheel) based on our 2000 GTi 1.8T test vehicle using the K04 kit, P-Flo intake, and NEUSPEED exhaust. Note: this item is not legal for use in the State of California and does not carry an CARB exemption number. Check your State's vehicle emissions laws before installing. her er en link: http://www.esetuning.com/product-p/neuspeed-k04-vw.htm men vil ikke dette passe på en 1999 mod? Settet passer nok, men chippen vil ikke virke. Europeisk og Amerikanske hjerner er forskjellige kina eller ikke, den fungerer nok like bra! Og står det er til passat og den er langstilt.. Og da passer den ikke på GTI, da flensen er annerledes. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 ja, vet den ikke passer .. bare et eksempel på pris.. de kan vel sikkert skaffet en som passer golf 4 til samme pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 kina eller ikke, den fungerer nok like bra! Det kan du jo få lov til å tro om du vil :-) Kan garantere deg en ting, det kan bli en dyr og smertefull erfaring hvertfall. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
In_Golf Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ka med detta kitet frå ATP Turbo? http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=tp&Product_Code=ATP-VVW-162&Category_Code=BCS Siter Golf IV GTI Golf 3 GT (bil nr.2) Ascona GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Burde vel gi deg oppmot 250hk antar jeg, om du ikke endrer noe annet :) Du vil vel trenge å bytte dyser. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Audi S3, 1999 - 2003, motorkode APY, AMK har tverrstilt 20V turbo. Identisk motor som f.eks. AGU osv. Få tak i S3 K04 turbo og K04 manifold, passer selvfølgelig bolt-on på 20V. Folk med greie på det, mener at en bør skifte stempel og staker i 1,8T motorene om en skal ha mer enn 260-270 hk. / 1,4 bar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Audi S3, 1999 - 2003, motorkode APY, AMK har tverrstilt 20V turbo. Identisk motor som f.eks. AGU osv. Få tak i S3 K04 turbo og K04 manifold, passer selvfølgelig bolt-on på 20V. Folk med greie på det, mener at en bør skifte stempel og staker i 1,8T motorene om en skal ha mer enn 260-270 hk. / 1,4 bar En på VACN forumet som prøvde med komplett oppsett, dvs turbo, dyser osv i sin Seat Leon. Han mente det var både billigere og bedre å kjøpe GT Eliminator Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 noen som vet hvor det går ann og kjøpe MAP sensor flange og N75 valve bung??? eller det jeg trenger for att en fmic skal funke? er med rør, ic, skjøter og klepper. mvh andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 en annen turbo som også går ann å bruke er en garret gt28 og gt 28rs ! med den siste kan du hente ut max 360 hester ut av motor'n men da må også råder stempler skiftes ut ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berglijr Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Har en helt eskeny K04 du kan få for 3500,- +frakt. Gir 275 HK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Heisann, tenkte jeg kunne si hva mitt opsett er. ATP Stage 2 Kit ATP 3" Fremre Eksosrør (http://www.atpturbo.com) ECS Tuning 3" Katalysator VR6 Luftmassemålerhus (http://www.ecstuning.com) Tyrolsport Just.Bensintrykkregulator Tyrolsport Bensinpumpe (http://www.tyrolsport.com) Delphi Dyser 440cc/min MTM Chip 330hk i motoren.:ratatatat Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.