NeonMuffler Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 ja... jeg er tilbake greide ikke holde meg mer enn ca 4mnd :D denne modden startet egentlig før Evo'n, men jeg ga den opp... så starta jeg igjen, og slutta... så tok jeg den opp igjen for en stund sia, og har holdt på med den siden da :) org: Chop: "high" rez: http://smg.photobucket.com/albums/v243/etredve/photoshop/?action=view¤t=E46pink.jpg mvh Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 OMG!!! kjemperå!! kjempebra modd Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Får visst æren av å svare nest først :D Denne var skitbra! Du er så god! Rett og slett nydelig! Nettingen på siden så i mine øyne ikke helt bra ut, da.. er det bare meg? :S 9/10 poeng Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Du får aldri blitt dårligere du Christian ;) Du kan dette bedre enn mange og det synes på hver eneste modd du gjør. Digger arbeidet ditt! Du er sykt god ;) Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 takker, hyggelig å høre :) har fiksa noen småfeil, som bytting av netting og endra skyggen litt Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Dødsbra modd,ser virkelig at denne har tatt tid,eneste jeg stussa litt på er den realistiske kvaliteten,ser mer ut som en toon enn en modd.Men just keep it going :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 hhh. hva kan man si? jeg skjønner bare ikke hvordan det går ann. åsså liksom... ja. nei.hvær gang jeg ser en ny mod av deg så tenker jeg "wow, denne er jo enda råere enn den forje" jeg trodde ikke det gikk ann å få til så lenge jeg... å når man sitter å studerer den så blir den bare bedre å bedre. alle de små detaljene som du får til så sinsykt bra. du er å blir konge neon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 fy faen, du blir bare bedre og bedre du...:volvsmile men en, pirke greie, er det ment at det skal være et sete bare, eller er det en WIP? men de var drit rå!! skulle ikke evoen din inn på Hall of Fame? men jeg synes også at denne skal inn på hall of fame, synes dere andre at den er HOF verdig? Stå på, trykk din egen bil i gatebil!!! :prayneonmuffler:pray Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frogg_Frost Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 fy faen, du blir bare bedre og bedre du...:volvsmile men en, pirke greie, er det ment at det skal være et sete bare, eller er det en WIP? men de var drit rå!! skulle ikke evoen din inn på Hall of Fame? men jeg synes også at denne skal inn på hall of fame, synes dere andre at den er HOF verdig? Stå på, trykk din egen bil i gatebil!!! :prayneonmuffler:pray når man ser på resten av "intreøret" så ser det veldig ut som att det bare skal sitte ett sete i den ja... det der er så gjennomført att du kan se det på buret att det bare skal sitte ett sete der... er nåkk ikke no wip ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 takker :) ja, det skal kun være ett sete ;) og jo, Evo'en skulle egentlig i HOF Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 må bare få sakt det, du e konge i Photoshop :) Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carrera GT Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Bra Siter High Octane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 bra modd. men du ser lett at forskjermene ser meget fake ut. litt for utstikkende. Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Du er god Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Ikke så bra som Evoen, felgene var ikke av den beste kvaliteten og bakgrunnen passet heller ikke så godt inn. Pluss noen litt merkelige vinkler Men jøsses, dette er det beste vi ser her, jo mer jeg ser på den, jo mer detaljer ser jeg, og jeg begynner å gruble på hvordan du får det til. NESTEN HOF. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg