Gå til innhold

Hvor kan jeg bestiller blå diode i stor sokkel for speedometerhuset


b1rken

Anbefalte innlegg

Jeg har sett endel av dere gjøre det. Jeg har hørt at dere har bestilt fra dioder.no og noen andre sider som skal være bra. Prøvde meg idag med å sette mine egne dioder med påloddede motstandere i sokkelene som stod bak speedometeret, men det gikk som jeg hadde trodd. Det ble altfor punktbelyst. Greit at alt lyste blått, men 140 f.eks lyste knallblått, mens det rundt lyste veldig lyyyseblått.

 

Derfor tenkte jeg at jeg bare skulle bestille. Har sett gjennom poster her, og folk sier at her og her må du bestille. Men jeg vet ikke HVA jeg skal bestille. Har ikke funnet en side enda som har blå dioder i stor sokkel kit for mondeo mk1, men har sett noen som det står at blir brukt i ford ofte. Jeg har også funnet noen som ligner veldig på de som står baki, men jeg vet jo ikke om de passer. Tror det var twinflower sin prosjekttråd jeg leste når jeg så at han hadde fått for små sokkeler.

 

Derfor spør jeg da dere om råd. Har noen av dere bestilt dioder i sokkel som passer? Hvor har dere bestilt det, og hvilke. Hvordan er de dere bestilt oss med frakt, hvor lang tid tok det o.l.

 

På forhånd takk

-b1rken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk sierra89, jeg har vært å sett på den siden. Men saken er at jeg ikke vet hvilke av de diodene der jeg trenger. Har veldig lyst å bestille derfra, men jeg har ikke så lyst å bestille feil. Så vet du hvilke av de på den siden jeg trenger, som jeg bare kan skru rett bakpå speedometeret?

 

-b1rken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår