Derbi GPR Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Har en 16v 86' som ikke ville gå mer, fant ut at bensinpumpa hadde gått for den lagde myyye mere lyd enn den burde. Ny ble kjøpt inn å montert. Lykkelig over at Golfen gikk igjen, så tok jeg en prøvetur:) Kjørte 6-7mil å pumpa beygynnte å lage høyere å høyere lyd, å bilen stoppa. igjen... Hva skjer? tips? Mvh. Knut-Halvor Strand:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 har du masse bensin på tanken?? kva pumpe bytta du da?? det finnes to stk. ein i tanken og ein under bilen. den i tanken er billig å skifta og den under er dyr å skifta. viss den under bilen ikkje får bensin så vil den lage høg lyd. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 har bytta den dyre jeg, så da skal jeg prøve å bytte den andre+filter, så får jeg krysse fingra å håpe på det beste:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 har du skifta bensinfilteret under? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Bråker det i pumpene er det i 90% av tilfellene løftepumpen i tanken som er dårlig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 skal bestille ny pumpe å filter i morgen:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg