Gå til innhold

Kjøpt meg Audi a4 avant 02mod

Ranger emnet


Velibra

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om min audi a4,

kjøpte den ved en tilfeldighet da jeg var hos dekbaron1 i ålesund og kjøpte dekk på min volvo 850,meda dem la om dekk til meg måtte jo jeg ha noe og bedrive tiden med så jeg fekk låne en audi dei hadde der utstillt tilsalgs,og ente med att jeg likte den så godt att det var ik noe annet og gjør enn og reise tilbake dagen etter og kjøpe den..

Men etter og ha eigd den i nesten 14dager ryker girkassa,til all fustrasjon får jeg tilbake 5tusen som da er ingenting når enn skall til med ny girkasse på ein slik bil,for den koster nemmeli 53 000,- ny,og 32 00,- brukt..fekk taki en kasse som dem sa var kjørt 19 000 fra tyskland til 15 000,- med innbytte av den gammle kassa..

men når kassa annkom viste jo det seg att kassa såg ut som eit dass og etter min mening har kjørt minst 250 000 og knust bakerste girkassefeste til traværsen under,men til all frustrasjon blir den montert og limt med flytende metall så pass det gjekk ann og ta seg ein ferie tur i sommer...Det var litt om første månen jeg eigde bilen:cool:

 

Legger ut noen bilder av bilen

DSC00257.jpg

DSC00370.jpg

DSC00270.jpg

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur til sverge,der jeg fekk lære att jeg aldri skall parkere i parkeringshus utten kamera igjenn..og heller ik sette igjenn gps`en igjenn i bilen..men akkurat det med og sette igjenn den er jo greit...det skall jo en ik gjøre når mann er på tur..DSC00574.jpg

DSC00593.jpg

DSC00594.jpg

DSC00595.jpg

DSC00597.jpg

DSC00598.jpg

DSC00599.jpg

DSC00600.jpg

Da jeg kom oppigjenn til Jessheim fekk jeg ny rute på Hurtigruta Bilglass:)

02 Vw Golf TDI4-Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår