Marulk Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Demonterte baksetet i min omega A 2.6 CD og fant en liten el.kobling... Noen som vet hva dette er ?? http://img375.imageshack.us/my.php?image=dsc00092fi6.jpg Står "14 PACK CON" fremme og "K J H" på baksiden... http://img369.imageshack.us/my.php?image=dsc00091fi7.jpg Kommer ut rett ved beltefestet innenfor venstre bakdør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 48 visninger 0 svar... Noen som har standard varme i baksetet på sin Omega A ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Min omega 3000 hadde varme orginalt i baksetene,men så aldri noe sånt under der. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 vil tro at det kan være til noe baksetevarme. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Hehe... Jeg har jo ikke varme i fremsetene engang... Eller, kanskje det ligger en plugg under dem også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 der der er ledning til varme i baksete. d ligger ledning under framsetene og, men troling ikke inni sete.. bytt sete framme å plugg i bryterne så har su setevarmer framme..:D ellers har jeg kun vært borti en omega a med setevarmer bak. Siter ford mondeo 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Håpet på d ja ... Hva med eletriske vinduer eller AC ? Ligger ledninger klart til dette også ?:D :D :D Edit: Dro ut den plastbiten som er istedenfor bryteren, finnes ikke noe å putte bryteren i der ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg