KristianG Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Jeg kjøpte en list fra Cult Society i Tyskland og der var det med bruksanvisning. Bildene var innmari dårlige og instruksjonene sto på tysk. Så du kan si jeg slet i noen timer for å få til låsen. (Måtte demontere den og feste den i den nye listen.) Forøvrig er det ikke noen billigsak heller, for meg kom den på 1200kr da inkludert frakt. Det er dyrt for en plastikksak synes jeg, men innmari verdt det! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 :doh er det rust jeg ser fy fy =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Hehe, ja, er litt overflaterust, dessverre. Men kan jo opplyse om at jeg sparer det jeg kan slik at bilen skal bli lakkert på nytt, da med null rust! :) Forøvrig har jeg bestemt meg for å beholde originalfargen, som da er LK7Y "Storm grey". Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Har du montert fremme enda? Skal montere fremme i kveld jeg, så da kan vi hjelpe hverandre over MSN. :hailvw: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Nei, har ikke montert fremme enda. Tenkte jeg skulle gjøre det i morgen, siden jeg skal på jobb i kveld. (16:00-20:00), brker å være litt sliten etter jobb, så da kan jeg heller gjøre det på dagen. Men en skal ikke se bort ifra at jeg tar av hjulet og titter litt på hvordan det ser ut, da. Blir deilig å få den lavere foran også. Nå ser den ut som en bondebil med overlast bak i form av stereo! :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Har gjort litt småtteri i det siste. Montert coilovers foran og så har jeg fjernet emblemet bak og vindusviskeren bak. Har funnet ut at jeg må stille den ned litt til foran (har 50mm med gjenger å gå på), slik at den får litt tøffere stuk. Også kjøpt meg en bakpotte fra BS-bildeler, og den er allerede i posten faktisk! Enda venter jeg på fjernstyrt sentrallåsenhet fra TMTuning.. De sendte pakken den 4. august.. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Veldig fin bil!:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 Da er bilen stilt litt ned foran, så nå har jeg bare igjen 25mm av gjengene der.. Tror jeg må stille den opp rundt 10mm bak for å få det riktige stuket. Ellers har jeg bestilt meg lakk, og jeg har også snakket med lakkerer. Da er det bare å gjøre ferdig fangere, samt sidelister, pluss litt reparasjoner i karosseriet, så er den finfin utvendig!:D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Dette blir bra.. kult prosjekt og bra med oppdateringer.. fortsett sånn Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Takk for det, Faudo! I dag har jeg bare tatt av listene på siden av bilen, og i morgen tenkte jeg å gjøre de klare til lakk sammen med front- og bakfangeren. Driver også å lokaliserer alle plassene på karosseriet som må utbedres, og har kommet opp med denne listen: Rust på førerdør Bulk i framskjerm Steinsprut på panser Hull i bakluke Bulk i tak Bulk i bakskjerm Rust i hjulbuene bak Så dette kan bli spennende. Er 19 dager til jeg har oppkjøring, så det blir sikkert travelt dette.. :P Edit: Lakken er forresten kommet, så den henter jeg på mandag! :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Syns du kan lakke den gul som den toer-golfen som går i byen i. ;) fått fjernlåsen enda da? :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Ja, modulen til den fjernstyrte sentrallåsen har jeg hatt lenge, men det å koble den opp har jeg ikke gjort enda. Har fått tilsent avansert koblingsskjema som jeg skal se på en dag det er fint vær og jeg har god tid. :) Bilen beholdes i den fargen den opprinnelig ble levert i! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Da har jeg smurt polyester på fronten der det trengtes og på sidelistene. Håper dette blir bra! :) Edit: Dette gjøres da for å lukke porene i den teksturen. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Tenkte jeg kunne oppdatere med et lite bilde av hvordan bilen ser ut akkurat nå: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Syns det er litt rart du ikke har hora ut dette selv ennå men, hehe, gratulerer med lappen :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg