texas_ranger Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 heisann, sugler litt etter ny bil nå, og lurer på hva de danligeste feilane på disse bilane er? tenker helst i retning stasjonsvogn og 2,5l Diesel vet at det er typsik BMW og trøble med demperene, men har også hørt at disse bilene har svakehet når det gjelder oljelekasjer. arbeids kamerat fikk beskjed om og skru av bunnpanna og gjenge opp på nytt siden den lakk olje, er dette vanlig problem? har skrudd litt på samma typen bil (sedan sådann) og virka grei det lille jeg gjorde (bytta skiver og klosser) var veldig lett, men sånn ellers er det en grei bil og skru på? :smilbmw: Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 naboen sitt problem var vel at ic ble tett av olje fra turbo et par ganger. og dieselpumpa sviktet ofte tror jeg. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 v8erne har problem med at oljepumpa løsner... Men slipper vel det problemet om du skal ha diesel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 2,5 dieselen låter ekstremt stygt. Rett og slett en fæl fæl lyd av den diesel motoren. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 diesel i seg selv har aldri låte noe bra i mine ører men er ikke lyden jeg bryr meg om, jeg vil ha en praktisk bil med god plass som er rimelig billig i drift og RWD er ett must, likte denne bilen. revolvo: vet du om dette er en vanlig feil på disse? eller har bare naboen din vært veldig uheldig? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 2,5 dieselen låter ekstremt stygt. Rett og slett en fæl fæl lyd av den diesel motoren. Er det normalt på de motorene eller? Går en E34 diesel her i bygda og høres ut som den skal kollapse når som helst :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Ja det er normalt med "traktorlyd" i disse desverre. Mye penere gange i den nyere 520d.. Men koster jo endel mere... En annen ting er at det virker som om det er en del problemer med disse motorene, både topplokk og kjøling. Noe Bmw alltid har slitt med. Ofte pga at vannpumpa har blitt ødelagt pga at plastimpelleren har blitt korrodert istykker.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Dieselpumpe pleier og være problem på disse. Slakk i forstilling og el problemer. Siter 92 e34 520 it 79 e21 323/m30b35 74 Ford Capri MKII/III' 69 Ford 17M HT coupe(raggebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg