Gå til innhold

Biler søkes til filminnspilling

Ranger emnet


Germanlook

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her var det mye bra!

 

Kan alle som kan og vil stille opp sende meg en PM med navn, telefonnummer og hvilken bil det gjelder sånn at jeg kan videreformidle dette til produsenten.

 

Er det flere som vil være med er det bare å henge seg på.

De trenger flere biler, bl.a Saab og Volvo

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

men skal dere bare ha dønn strøkne biler i gatene på denne filmen da? Ikke helt realistisk kanskje? Burde jo hatt noen skitne,småskabbete biler også,var jo veldig mye av dette på 70-tallet da mange hadde dårlig råd...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JChE: Godt poeng. Men da bør disse igjen stå i stil aldersmessig til tidsepoken handlingen foregår i.

 

Så på Olsenbanden og Data-Harry i går faktisk. Der Data-Harry og Puddings trafikkskole kjører spella nye Cressidaer (Produktplassering fra Toyota? neppe... :D ), kjører Benny rundt i en skitten, småskabbete 50-talls Chevy. Bruttern mente at den "tilfeldige" sparklingen og flekk-lakkeringen ikke så så veldig tilfeldig ut. Pynta på for anledningen? :confused:

 

Mye grassat herjing med mjuke biler på slutten av filmen slik seg hør og bør i en actionfilm. Og den urstygge Citteträngen da. Bra stiv og pent senket med skjermbuene klistret symmetrisk rundt hjulene. Herlig!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skal dere bare ha dønn strøkne biler i gatene på denne filmen da? Ikke helt realistisk kanskje? Burde jo hatt noen skitne,småskabbete biler også,var jo veldig mye av dette på 70-tallet da mange hadde dårlig råd...

 

De ønsker djerne at bilene er noe møkkete. Min var til disp for dem forrige dagen :D

2000 VW Passat 1.8T

1974 VW Scirocco TS

1974 VW K70 LS

VW K70 Forum

 

min hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
men skal dere bare ha dønn strøkne biler i gatene på denne filmen da? Ikke helt realistisk kanskje? Burde jo hatt noen skitne,småskabbete biler også,var jo veldig mye av dette på 70-tallet da mange hadde dårlig råd...

 

Veldig enig i det der! Synes det er utrolig teit faktisk når alle biler i en film ser dønn strøkne ut! Bør jo inneholde fine biler fra 70-tallet, og slitne biler fra 60-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JChE: Godt poeng. Men da bør disse igjen stå i stil aldersmessig til tidsepoken handlingen foregår i.

 

Så på Olsenbanden og Data-Harry i går faktisk. Der Data-Harry og Puddings trafikkskole kjører spella nye Cressidaer (Produktplassering fra Toyota? neppe... :D ), kjører Benny rundt i en skitten, småskabbete 50-talls Chevy. Bruttern mente at den "tilfeldige" sparklingen og flekk-lakkeringen ikke så så veldig tilfeldig ut. Pynta på for anledningen? :confused:

 

Mye grassat herjing med mjuke biler på slutten av filmen slik seg hør og bør i en actionfilm. Og den urstygge Citteträngen da. Bra stiv og pent senket med skjermbuene klistret symmetrisk rundt hjulene. Herlig!

 

 

De fleste Olsenbanden filmene var sponset av F.E Dahl. Det som nå heter Toyota Norge. Hvis jeg ikke husker feil, så kjører Benny en 4 dørs 55 Chevrolet Bel Air i denne filmen. Ble ikke mye igjen av den Citröeng varebilen. Samme type bil som dem sprenger i lufta i den Danske versonen av filmen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår