Germanlook Skrevet August 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Germanlooker: Skal høre med Kjell Arne og Håkon Aurlien om de kan stille med sine helt orginale biler... Det hadde vært perfekt! ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Germanlooker: Skal høre med Kjell Arne og Håkon Aurlien om de kan stille med sine helt orginale biler... Og jeg har alt meldt bilen min tilgjengelig på VACN forumet :) Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZebrA Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har en helt original 68 opel kadett ls olympia men den har ikke gått på 21 år... hvis dere trenger en statist liksom.. Siter 1997 Opel Omega B 2,5 TD 1997 3stk Opel Combo 1,7D 1973 VW 412 Variant 2002 Shortcar GSXR 750 1968 Opel Kadett B Olympia `2dr coupe vinyl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Har en opel kadett b coupe 70". Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Her var det mye bra! Kan alle som kan og vil stille opp sende meg en PM med navn, telefonnummer og hvilken bil det gjelder sånn at jeg kan videreformidle dette til produsenten. Er det flere som vil være med er det bare å henge seg på. De trenger flere biler, bl.a Saab og Volvo Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanilla Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg har en ganske fin 145, den er turkis og veterangodkjent. har ikke bilde på mail. bare tlf. Siter Volvo 145 `72 Volvo 244 `82 tic Volvo 242 `78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 men skal dere bare ha dønn strøkne biler i gatene på denne filmen da? Ikke helt realistisk kanskje? Burde jo hatt noen skitne,småskabbete biler også,var jo veldig mye av dette på 70-tallet da mange hadde dårlig råd... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 JChE: Godt poeng. Men da bør disse igjen stå i stil aldersmessig til tidsepoken handlingen foregår i. Så på Olsenbanden og Data-Harry i går faktisk. Der Data-Harry og Puddings trafikkskole kjører spella nye Cressidaer (Produktplassering fra Toyota? neppe... :D ), kjører Benny rundt i en skitten, småskabbete 50-talls Chevy. Bruttern mente at den "tilfeldige" sparklingen og flekk-lakkeringen ikke så så veldig tilfeldig ut. Pynta på for anledningen? :confused: Mye grassat herjing med mjuke biler på slutten av filmen slik seg hør og bør i en actionfilm. Og den urstygge Citteträngen da. Bra stiv og pent senket med skjermbuene klistret symmetrisk rundt hjulene. Herlig! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 men skal dere bare ha dønn strøkne biler i gatene på denne filmen da? Ikke helt realistisk kanskje? Burde jo hatt noen skitne,småskabbete biler også,var jo veldig mye av dette på 70-tallet da mange hadde dårlig råd... De ønsker djerne at bilene er noe møkkete. Min var til disp for dem forrige dagen :D Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Har en dønn orginal '67 Commodore A Coupe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Vi er blitt forespurt om en einser, og Automaten burde være klar til tirsdagen... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrducati Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 men skal dere bare ha dønn strøkne biler i gatene på denne filmen da? Ikke helt realistisk kanskje? Burde jo hatt noen skitne,småskabbete biler også,var jo veldig mye av dette på 70-tallet da mange hadde dårlig råd... Veldig enig i det der! Synes det er utrolig teit faktisk når alle biler i en film ser dønn strøkne ut! Bør jo inneholde fine biler fra 70-tallet, og slitne biler fra 60-tallet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 JChE: Godt poeng. Men da bør disse igjen stå i stil aldersmessig til tidsepoken handlingen foregår i. Så på Olsenbanden og Data-Harry i går faktisk. Der Data-Harry og Puddings trafikkskole kjører spella nye Cressidaer (Produktplassering fra Toyota? neppe... :D ), kjører Benny rundt i en skitten, småskabbete 50-talls Chevy. Bruttern mente at den "tilfeldige" sparklingen og flekk-lakkeringen ikke så så veldig tilfeldig ut. Pynta på for anledningen? :confused: Mye grassat herjing med mjuke biler på slutten av filmen slik seg hør og bør i en actionfilm. Og den urstygge Citteträngen da. Bra stiv og pent senket med skjermbuene klistret symmetrisk rundt hjulene. Herlig! De fleste Olsenbanden filmene var sponset av F.E Dahl. Det som nå heter Toyota Norge. Hvis jeg ikke husker feil, så kjører Benny en 4 dørs 55 Chevrolet Bel Air i denne filmen. Ble ikke mye igjen av den Citröeng varebilen. Samme type bil som dem sprenger i lufta i den Danske versonen av filmen også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 men skal dere bare ha dønn strøkne biler i gatene på denne filmen da? Ikke helt realistisk kanskje? Burde jo hatt noen skitne,småskabbete biler også,var jo veldig mye av dette på 70-tallet da mange hadde dårlig råd... haha, ja. da må man kontakte VAG gutta:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 haha, ja. da må man kontakte VAG gutta:) Det skal være litt Sci-fi idenne filmen også, så de lurte på om du kunne stille med 200sx'n din. Noe det samme som Tilbake til Framtiden eller i den dur... :thumb Skulle montere vinger og lære den å fly eller no... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg