EirikGT Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hei. Hvordan er det med temperaturen i bilene med 1.9tdi motor ? Eksempelvis Caddy og Touran. Caddy leveres jo med tett vegg, mens Touran har gitter. Kan man holde en god og varm bil gjennom hele vinteren ? Spør fordi jeg vurderer å kjøpe en av de to. Hvis jeg kjøper så blir det min første bil med diesel.. Ser at de aller fleste VW får tilvalg på kjørevarmer.. Dette er vel ikke helt uten grunn ? Håper noen har noe informasjon om slikt her .. Er det ellers ting jeg bør sjekke vurdere ved disse to ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Det viktigste er vel i utgangspunktet å finne en bil som er importert til norge av Møller. Da har i alle fall bilen "vinterpakken" som ikke er standard i bl.a Tyskland. Temperaturen er heller ikke noe problem, da Touranen kun bygges om til varebil i Norge, så den har jo et varmeapparat som er konstruert for å varme opp hele bilen. Har kjørt begge bilene på vinteren og ikke hatt noen problemer med at det har blitt kaldt. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Ok. Takk for info.. Kjenner noen som driver litt med ebersprëcher eller webasto greier.. Så de kan sikkert montere noe hvis det trengs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Sålenge du kjøper tdi, så sitter det en liten weber originalt (5kw?). Caddy sdi har ikke det, og den er kaaald! Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg