paulsberg Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 hei, jeg har et lite problem med min usedvanlig vakre bil. det har seg sånn at jeg fikk ødelagt motoren på den så jeg kjøpte ny motor, en slik 2,0liter istedet for 2,3liter som den hadde før. jeg har nå satt inn motoren, men den vil ikke starte. hva kan være feilen/grunnen til at den ikke starter???????? hadde vært litt fint å fått den i gang fort. kontakt meg gjerne på mobilen om du ikke gidder å skarive alt på pc! 95949026 Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 hvilken årsmod er motorn?? og hvilken årsmod er bilen din?? prøvd å byttet hjerne?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 hvilken årsmod er motorn?? og hvilken årsmod er bilen din?? prøvd å byttet hjerne?? bilen er visst 85mod og motoren er en 86/87 tror jeg.noe det kan være tror du? Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
230 coupe Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 ka du gjor med den gamle motorn Siter bmw e46 stv 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 er alle plugger/tilkoblinger like på motorene? nyere motorer har tenningsgiver på svinghjulet/svinghjulhus, viss en setter denne giveren over på en eldre motor må en også bytte svinghjul, skillet her er ca 86-87. Ta av noen plughetter å sett plugger i disse, legg dem mot jording/metall, se om det er gnist under starting (få hjelp til dette) sjekk at bensinpumpa går et par sekund når du setter tenninga på, en må kansje ligge å høre mens en vrir på nøkkelen (pumpa ligger under bilen ca v høyre baksete) Siter 230TE/-84 & 280SE/-80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg