Langseth Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Takker for alle posetive kommentare samt negative:) Dere såm ikke liker vingen så er det greit! men jeg digger den... uten vingen så var bilen ganske kjedelig.... så vingen beholder jeg nok om jeg ikke blir ståppet av onkel blå... Er langt fra ferdig med bilen men nå er det sydentur såm står i fokus... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hvorfor ikke kjøpe en Open Vectra? Pen bil og mye bra arbeid må jeg si, men syns den liget mer og mer på en stylet opel på slutten. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Bilen var støken den i photoshop uten vingen... Få den av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Du er heldig som har så mye å velge til passaten din... fine sportslige former på styling kitet... til min, finnes det bare gammelt dr**, ingen ting i nærheten så fint som det du har tatt på din. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Du er heldig som har så mye å velge til passaten din... fine sportslige former på styling kitet... til min, finnes det bare gammelt dr**, ingen ting i nærheten så fint som det du har tatt på din. :) Da har du ikke sett på CSR Automotive: http://de.csr-shop.info/popup_image.php?pID=1590 http://de.csr-shop.info/popup_image.php?pID=1981 :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Kul bil, bra du har vinge så du får marktrykk på bakdekkene, spinner bra lett bak disse Passatene :D Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Som jeg sier, er delte meninger om vingen:) men den beholder jeg nok:) Om du ser den In real life så tror jeg faktisk dere får et annet inntrykk.... men skal ikke bortforklare noe... kan slenge ut et bilde ut`n vinge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixxl Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Fin bil var mye penere uten vingen ja. ser ut som på bildene att du bør senke den 2-3 cm til foran kan det stemme? Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 er jo et gammelt bilde... just. senkesett så den er litt lavere nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hva med å bytte ut vingen med en karbon vinge? Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 En vinge som det er smak og behag, elsket og hatet. Slik vil det nok alltid være... Personlig så har jeg ikke sansen for de.... Vinga i seg selv kan minnes en el-grande ostehøvel, og enkelte biler ser bare ut som en handlevogn i profil.. Bilen er veldig fin uten den vinga, ville nok vurdert noe annet. Men som sagt. den er elsket og hatet :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalven_racing Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Bilen er finere uten vinge ja, Cleane biler som presterer nå, beklager men den vingen er ikke clean. Siter 98 VW Passat TDI (solgt) 89 Audi 1.6 TD (solgt) 86 VW Golf 1.8 (spiker) 85 VW Golf 1.6 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat1.8T Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 naaaaaaiiis bil.. jeg for min del syns vingen var kul.. :D men det er da smak og behag.. er dem store dem felgene? dimensjon? Siter Come to the darkside, we have cookies!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langseth Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 naaaaaaiiis bil.. jeg for min del syns vingen var kul.. :D men det er da smak og behag.. er dem store dem felgene? dimensjon? 20" 225 dekk:P Så det holder... takk for litt medhold ang. vingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Lyst å skrive litt om hvordan du monterte panserforlenger? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg