Gå til innhold

Forslag til driftebil? 35-45k / 65k reg

Ranger emnet


Lasseleeten

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

for guds skyld da mann.. 40-50 lapperpluss en fly billet å bensin penger så får du jo en drit bra s13.. samme om alle har det vel?? er jo di som er mest for penga når det gjelder drifting.. skal du ha en svær stygg bmw så er det snakk om sladding å ikke drifting!!

 

 

sjekk ut http://www.driftworks.com/

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe da tror jeg det var deg jeg så..

 

Pappa: "Sjekk de små hjula!" :D

 

Fet bil XD

 

 

Hehe, Takker, ja små hjul men må ha det vett for å få ned rullediamenteren\utvekslingen så jeg også får sladda litt;)

 

 

for guds skyld da mann.. 40-50 lapperpluss en fly billet å bensin penger så får du jo en drit bra s13.. samme om alle har det vel?? er jo di som er mest for penga når det gjelder drifting.. skal du ha en svær stygg bmw så er det snakk om sladding å ikke drifting!!

 

 

sjekk ut http://www.driftworks.com/

 

Ehhhhhhh? Vinneren av Nordic Drifting Series og den norske Powerdrift serien kjørte BMW. Det er ikke bilen det står på men sjaføren! Når skal folk skjønne dette:rolleyes:

 

Selfølgelig er det lettere med med helmax s-body meeen allikavel man må også ha sete tid!

Jeg ser absolutt en fordel med å ha skilter iallefall i start fasen da det vil være mye enklere å komme fra og til banetreff for å få øvd!

Just my 2 cents:notin:

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel den drifting bilen i Norge, kanskje norden som det har vært minst tull med i år.

 

 

Eneste gangen fredric brøyt i år var vel når han tok girkassa på Gatebil Kristiandsand?

Litt uviss grunn til dette raset men kan ha noe med at drivverket ikke var skikkelig varma opp før vi kjørte utpå, var morro å sitte på den få minuttene før det iallefall:yodude:

 

Meget driftsikkert når man har orginal motor og bra drivverk!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår