Gå til innhold

Spørsmål ang minsking av straff

Ranger emnet


combat_sierra

Anbefalte innlegg

Går an å ta en ferie i Polen og kjøre opp der da... Hvis ikke det smutthullet er tettet enda da :rolleyes:

Gidder ikke å nevne at jeg heller anbefaler deg å ta straffen du har gjort deg fortjent til...

__________________

2003 Audi A4 Avant

(x)1995 Mitsubishi Colt

(x)1978 Chevrolet G20 Beauville

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg søkte om å få kjøre opp tidligere når jeg ble uten kortet i 20 mnd.

Hadde flere saklige grunner(mene nå jeg) samt at arbeidsgivern skrev en seperat søknad hvor de skrev at bla bla bla at det var en stor fordel for de om jeg hadde kortet fordi jeg trengte det i jobben..

 

Da hadde jeg ca 6 mnd igjen av sperrefristen..

 

fikk ikke kjøre opp en dag tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å ta en ferie i Polen og kjøre opp der da... Hvis ikke det smutthullet er tettet enda da :rolleyes:

Gidder ikke å nevne at jeg heller anbefaler deg å ta straffen du har gjort deg fortjent til...

 

Hehe, joa...sant nok det. Ene gangen jeg tester bilen skal det gå gærent vettu. er ikke bra..hehe, går det ann og kjøre på polsk førerkort i norge når du har sperrefrist her i landet altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:well:

jeg søkte om å få kjøre opp tidligere når jeg ble uten kortet i 20 mnd.

Hadde flere saklige grunner(mene nå jeg) samt at arbeidsgivern skrev en seperat søknad hvor de skrev at bla bla bla at det var en stor fordel for de om jeg hadde kortet fordi jeg trengte det i jobben..

 

Da hadde jeg ca 6 mnd igjen av sperrefristen..

 

fikk ikke kjøre opp en dag tidligere...

 

Hmm, det jeg tenkte meg..var rimelig A4 i retten, så det skal vel MYE til for og få nedsatt straff =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt i rælingstunellen med snittfart på 148 km/t og mistet lappen i 16 mnd. Er det noe man kan gjøre for og kjøre opp før? Søke om nedsettelse til politiet f.eks? Noen som vet?

 

Du kan jo prøve å ta fart og slenge deg i veggen :-) Jeg tror ikke du får igjen lappen tidligere av den grunn, men da kjører du kanskje ikke fullt så fort der neste gang. Muahahaha...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår