LMJ Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Har en Golf III VR6 1996 modell... kjørt 158 000 nå. hvor ofte skal registerkjede byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Har en Golf III VR6 1996 modell... kjørt 158 000 nå. hvor ofte skal registerkjede byttes? av folk jeg har hørt ifra (mekanikere) så skal de aldri skiftes :) Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Men en visuell kontroll av og til kan være kjekt... Sjekk at slakken er riktig og at det ikke ser slitt ut... Ryker det så er det $$$$! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 sjekk også gliderene til kjede....de kan bli slitt eller ødelagt med tiden :) Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbutli Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hallo, slenger inn et spørsmål i all hast her,, Noen som har navnet på bruker: "VW G3 TDK"??? får ikke svar hos ham via denne siden, muli han er på ferie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 glidere og strammere til regkjedet burde sjekkes/byttes ved 150.000km.. mine var veldig slitte på dette tidspunkt. må av med girkasse også, så dette er ikke billig, men billigere enn om du raser motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 glidere og strammere til regkjedet burde sjekkes/byttes ved 150.000km.. mine var veldig slitte på dette tidspunkt. må av med girkasse også, så dette er ikke billig, men billigere enn om du raser motoren. skiftet dette på min for et par år siden. kom på 6000,- inkl deler!:D Han ga meg feil pris før han begynte på bilen. takk gud for d, for d hadde kostet meg det dobbelte hvis ikke!!:D brukte ca 10timer på dette! Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RayBay Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 skiftet dette på min for et par år siden. kom på 6000,- inkl deler!:DHan ga meg feil pris før han begynte på bilen. takk gud for d, for d hadde kostet meg det dobbelte hvis ikke!!:D brukte ca 10timer på dette! Heldig!! Måtte ut med 15000kr hos Møller når jeg skiftet :( Siter Audi 80 -VW Golf III VR6 -VW Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Replay Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Heldig!!Måtte ut med 15000kr hos Møller når jeg skiftet :( ufattelig dyrt men kan trøstes med at d skjer kun en gang! (forhåpentligvis:D) Siter Vr6 -93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Rundt 150000-180000 km er det vanlig å bytte dette. Det er vanvittig dyrt,men så er det jo en del arbeid også. Billigere enn at det raser:) Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg