A.Rief Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 konge bia!:) tar det en fin dag...hehe Felgene er Keskin KT4 står igjen noen småting. for har lyst til å senke mer forran. men da butter dekka i hjulbuen! få til noe der! også har jeg å sette inn dørpopper også skal jeg ratt ha en front leppe! ei lita:) får se:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 strøken bil du har,,, ikke for grisete styling som mange velger å bruke på disse bilene,,,, mye arbeid med å få helt cleane dører,, altså uten dørhåndtak???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Rått, tøft og barskt, mangler igrunn kun 1 ting denne Golf`n, å det er VR6 :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 konge bia!:) tar det en fin dag...hehe Felgene er Keskin KT4 står igjen noen småting. for har lyst til å senke mer forran. men da butter dekka i hjulbuen! få til noe der! også har jeg å sette inn dørpopper også skal jeg ratt ha en front leppe! ei lita:) får se:D Hvordan cleanet du sidelistene egentlig? Er ikke rpofilen over og under forskjellig? Lurer også på hvordan du gjorde med baklyktene? Sveiset du "bare" fast nytt metal over lyktene, eller byttet du lykter? Norges feteste G3? :) Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Den var meeeget pen! Bra jobbet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 perfekt.. sinnsykt fin bil assa :D ingen andre som har lik bil som deg Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 perfekt..sinnsykt fin bil assa :D ingen andre som har lik bil som deg finner nok flere med samme mods om du går utenfor norges grenser. pen bil ja. men på bildene ser det ut som at bakluka går kant i kant med lyktene. er "øverste" del av baklyktene tatt vekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kølla182 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Heei:) jevli fiin golf, men listene på dørene har du bare sparklet di eller sveisa også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Hvordan gjør du med blinkers bak? Har du moddet selve lyktene, eller "bare" sveist metal over? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 som jeg har sakt før rief bilen blei drit nice =)=)=) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 hehe:) takker for alle svar! Var mange spørsmål på en gang. men skal prøve svare:) Dørene: lister og dørhåndtak sveiset igjen! er forskjellige profiler på døra oppe og nede, så der går det men en del sparekel ja for å få den rund og pen:) Baklyktene kuttet jeg faktisk av før jeg begynte. Måtte bare måle opp å sveise. som dere ser en liten kant der, men har laget det slik at det er 5mm fra glasset rundt hele:) Det som jeg fant ut etter jeg var ferdig med å sveise var at: en hel lykt passer under:) så de kan siees slik at du bare kan sveise på oversiden ta lykta:) Håper jeg har fått svart på det meste. ellers kom med mer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 et til: :p Hvordan har du koblet blinkers? Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Hvordan har du koblet blinkers? Blir vel bare å koble om en ledning eller 2, og sette inn ei pære som blinker orange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Brukte ledninger ja og laget til blinkere:) så det funker bra:) får det til så lenge man vil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Dette var rett og slett bare veldig bra! Konge fargevalg :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg