maxhp Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 hei. jeg hare en 626 kombi 2,0i 1991.. i går va var jeg å rundt å kjørte, så plutselige så begynte bilen og rykke på en måte når jeg kjører. det pleiere ofte komme når jeg trør klapen i bonn eller mye motstan(bakke).. hva kan være årsaken?? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Bensinfilter, tenningsdeler? Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chimmy Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Har samme problemet selv. Sjekk om den lekker bensin rundt bensinpumpa - det gjorde den hos meg. Hadde tidligere samme problemet, men da var det et ganske tykt lag med rust og vann på bunnen av tanken som tettet bensinfilteret. Har du vann i tanken kan dette tette bensinfilteret da vann ikke siver like raskt gjennom filteret. Det er heller ikke like lett å se som rust og annet dritt, og ettersom et filter på Biltema ikke koster mange kronene kan du jo prøve det. Hvis bilen lugger når du drar på eller kjører i bakker vil jeg si det er noe med bensintilførselen i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Har selv merket dette når jeg tok et par test runder med kjerringa mi. Men, antar det kan være forårsaket av noe som de over her sier. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chimmy Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 Biltema selger jo forøvrig ganske billige pluggledninger også, så kan være verdt 150kr for å se om det er feilen. Pluggledningene har også vært et problem på min bil. Nå er vel ikke akkurat Biltema sine pluggledninger noe veldig å satse på, men en kan i alle fall teste med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg