Tord Ivel Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 jobber som elektrikker offshore, på en jobb hadde vi med 2 nyansatte som var på sin første tur offshore. satt disse to karene til å trekke en kabel, da dette er en grei jobb å starte med. etter noen timer kom de tilbake, litt mutt.... de måtte desverre meddele at de hadde kappet den for kort.... kunne ikke dy meg.... sa at det var ingen problem og at de kunne jo bare stikke opp til riggelektrikkeren og spørre om han hadde en kabelforlenger... litt dårlig gjort kanskje.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Hehe, vært borti mange av de her ja :D Seneste jeg har vært borti var en lærling som sku stroppa fast noe rørgreier med jekkestropper.. Han kom 5 minutter etter, og sa han måtte få en kortere stropp, den var for lang.. Så jeg gikk bort til der han holdt på, løsna opp jekkestroppa (som var jekka FULL med stropp) dro stroppa stram, og jekka til ;) Han ble littegrann flau ja! :D Dem ble skuffa på verkstedet når jeg var lærling, dem ba meg om å hente en dobbel fustasjeopphengsforkobling, og litt sleggefett. Jeg bare spurte om de ikke sku bytte den grønne overledninga og blinklysolja når dem først var i gang ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Mange klassikere her :D Har jo også; boks med vakum og venstre hånds skiftenøkkel :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 en liten opplysning.... blinklysolje finnes faktisk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 en liten opplysning.... blinklysolje finnes faktisk.... Har du en link til hvor dette selges?:op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Har du en link til hvor dette selges?:op: http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=6&zenid=94a70472340ecb080dba86f65371c5e1 :op: Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Jeg har en historie fra da jeg gikk på folkehøyskole.. Bodde i ett hus med 5-6 andre elever det var da liksom en hybel og en gang i uka hadde vi vaskedag. Så denne eleven da som ble utsatt for vår lille spøk gikk på skolen for å bli bonde. Vel la meg komme i gang. Vi har da vaske dag og tar en pause i vaskinga og vi blir sittende å prate om slike melkemaskiner som går på vakum til kuene. og vi da finner ut att vi skal lure han her litt da. vi ber han gå ned i kjelleren for å gå inn på ene boden å hente den røde bøtta med vakum, denne karen reiser seg opp og går ned og leter og leter og leter ja han blir borte en stund. etter langt og lenge så kommer han opp igjenn og sier att han ikke fant noen rød bøtte med vakum men att det var en rød bøtte der nede med noen andre greier i. vi holdt på å dø av latter og han skjønte ikke en pøkk før vi fortalte hvorfor vi lo av han.. som vi sa til han det finnes ikke noe vakum i noe bøtte hehehe Min lille historie var sikkert ikke så kul men men Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Min lille historie var sikkert ikke så kul men men En historie som ikke var så veldig ille mistet brått piffen med den setningen her: som vi sa til han det finnes ikke noe vakum i noe bøtte hehehe ;) Ellers en ganske historie! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=6&zenid=94a70472340ecb080dba86f65371c5e1:op: Myyye bra på den siden :P, O-pipe :) tenkte jeg skulle prøve den jah :partyon: Heftige saker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 en liten opplysning.... blinklysolje finnes faktisk.... :heyyou: :cheers: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hehe, fikk se en ny en i går ;) Sydde en kar som var korna av fast til vegg til vegg teppet med ulltråd :D Litt forvirra når han våkna ja! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad1ass Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Kompis av meg ble lurt hele tiden, og måtte opp til grossisten for å hente både slæggfett, synsvenkel og spættskaft. Men kom tomhendt tilbake siden dette ikke fans. Og måtte vende tilbake til kollegaen med beskjed om at de ikke hadde det. Men da han ble bedt om å springe å hente "klingelitt" (pakningstoff) trodde han kollegaen prøvde å lure ham og nektet og dre - Endte opp med at gamlinge måtte hente selv;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 http://kalecoauto.com/index.php?main_page=product_info&products_id=6&zenid=94a70472340ecb080dba86f65371c5e1:op: Hehe, kongeside! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Treffes best mellom halv 11 og 10.30 ... Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 venstrehånds-skrutrekker og valium til sveise apparatet har jentene i klassen blitt lurt på.. går på mekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg