Gå til innhold

vagen sin bildetråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 653
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alltid veldig bra bilder. Kjempegode ideer og gjennomføring av komposisjon av farge, snitt og alt :)

Eneste jeg har å utsette er at jeg synes bilen ser litt utklipt ut på noen av bildene, men det er nå det enseste negative jeg kommer på :)

 

Takker. Det er gjort til dels med vilje at bilen ser ut som den ikke hører hjemme. Bl.a. så kjører jeg sterke oppskarpning på bilen enn på bakgrunnen for at bilen skal stå frem sterkere. Noen ganger blir kanskje den kontrasten litt for stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Håper jeg får flere til og stille opp denne sommeren enn sist, så det blir enda flere bilder ;)

 

Kjempeflotte bilder. Driver å planlegger et fototreff på Gardemoen nå for tiden, ta deg en tur så vil du helt sikkert få noen flere biler å fotografere ;) Kommer ut med dato o.l på dette treffet snart .

http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com

FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflotte bilder. Driver å planlegger et fototreff på Gardemoen nå for tiden, ta deg en tur så vil du helt sikkert få noen flere biler å fotografere ;) Kommer ut med dato o.l på dette treffet snart .

 

Takker. Får se om jeg tar turen innom. Er ikke så glad i treff av noen sort, da det er ikke akkurat der man får tatt de feteste bildene. Men grei øvning er det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår