Gå til innhold

vagen sin bildetråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er vel ikke så mye og si... Bilder jeg har tatt, og kommer til og ta, havner her fortløpende.

 

Utstyr: canon eos 350d kamera med "canon ef-s 17-55 f2.8 is usm" linse (holder på og lære meg og bruke det..)

 

Alle bildene etterbehandles i adobe photoshop cs2.

 

Spørsmål om "hvordan gjorde du det?", "kan du lære meg" osv blir ikke besvart (har ikke tolmodighet, eller lyst, til og forklare)

 

Trykk på bildene for og få riktig størrelse, og kom gjerne med kritikk.

 

avensis40fix.jpg

 

avensis33.jpg

 

st20501.jpg

 

st20502.jpg

 

st20503.jpg

 

st20504.jpg

 

st20505.jpg

 

st20506.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 653
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker til dere alle.

 

ACOUPE: Jeg er ingen tilhenger av "naturlige" bilder. Syns bilder blir mest spennende når de viser noe du ikke kan gå ut og se selv med øye. Skal være litt art'sy :)

 

Jeg har forstått smaken din fra første gang jeg så ett bilde av deg ;)

Men det er bra at noen prøver seg på noe utenom det vanlige, noe du har klart veldig bra :)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du redder helt klart bildene dine på PS kunskapen din. Litt synd i grunn, fordi hadde bildet i utgangspunktet vært bedre, kunne det blitt et interessant utfall. Ta dette som et eksempel. her Litt vanskelig å vite hva en skal fokusere på. Jagerflyet stjeler fryktelig mye oppmerksomhet, kanskje det er slik du har tenkt det, ikke vet jeg. Føler bilen aldri kommer skikkelig i sentrum på mange av bildene dine. Dette bildet her hadde neste fungert like godt, hvis ikke bedre uten bilen i bildet. Ser helt klart at du sikter på noe annet en det "vanlige", om du kan kalle det for det. Men for meg blir det for mye fake om du forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du redder helt klart bildene dine på PS kunskapen din. Litt synd i grunn, fordi hadde bildet i utgangspunktet vært bedre, kunne det blitt et interessant utfall. Ta dette som et eksempel. her Litt vanskelig å vite hva en skal fokusere på. Jagerflyet stjeler fryktelig mye oppmerksomhet, kanskje det er slik du har tenkt det, ikke vet jeg. Føler bilen aldri kommer skikkelig i sentrum på mange av bildene dine. Dette bildet herhadde neste fungert like godt, hvis ikke bedre uten bilen i bildet. Ser helt klart at du sikter på noe annet en det "vanlige", om du kan kalle det for det. Men for meg blir det for mye fake om du forstår.

 

Ser hva du mener, og er enig i at bildet med flyet + bildet med høyspent ledningene veldig mulig ville vært bedre UTEN bilene. Spesielt det med flyet, da bilen står helt feil.

 

Med det nye kamera har det blitt mye fikling i menyer og teste ting, og fokus på selve bilde/bilen har ikke vært sterk nok. Men "øvelse gjør mester" osv osv...

 

Når det gjelder behandlingen i photoshop så blir det slik det er, fordi jeg liker det sånn. Er helt klart ikke noe for alle, men er ikke det jeg er ute etter heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår