AudiRadar Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hei det har plutselig kommet et røtt lys på avbildninga av bakdiffen/m brytern er dette en varsel lampe til noe ?? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hei det har plutselig kommet et røtt lys på avbildninga av bakdiffen/m brytern er dette en varsel lampe til noe ?? Takker for svar Det skal være lys i symbolet der, og lyse en trekant når sperren er koblet inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audisb4 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 På min lyser ikke fremhjulene idet hele tatt.bare bak som er belyst.er dette bare en pære som e røke? kommer grønt lys når diff knappen er trykket inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 På min lyser ikke fremhjulene idet hele tatt.bare bak som er belyst.er dette bare en pære som e røke? kommer grønt lys når diff knappen er trykket inn. Det er noen dioder som sitter der, min lyste ikke den heller, så jeg tok bryteren med til en radio/tv reperatør og han byttet alle diodene i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Takker da er det vist bare deodene som er gåen det var en lettelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg