Malte FuelTech Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 noen som vet om biltema universal dynamo`n passer på en 83 golf(1.5) http://www.biltema.no/products/productimage.asp?iItemId=102777 er jo bosch 65A som sitter på orginalt,men passer festene? Siter -honda cbr 600streetfighter(90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hmm..har mine tvil men er ikke sikker. Kjøp en å prøv,passer den ikke så har du jo angrerett,eller? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malte FuelTech Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 tviler på at jeg får bytta den tilbake...ingen her som har en bosch 65A dynamo til golf 1?? begynner å bli desperat! Siter -honda cbr 600streetfighter(90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Mål bredden der dynamoen skal ned i "kloa" på braketten. Ut fra hva jeg kan se på bildet ser dette nemlig rimelig likt ut (og å få måle må du jo få lov til hos Tema. Ulempen er dog den uendelige køen av mennesker som ikke har delenummeret på hva de skal ha skrevet ned på en lapp, så du blir stående i kø 40 min AAAARRRGGGHHHSCHPYYYY:fuckme2: ). Det kan hende du må bytte over reimhjulet og vifta fra den gamle dynamoen (i alle fall om det som følger med ser ut som på bildet). Dette er helt klart verdt et forsøk! EDIT: Har nå målt bredden på innfestinga der dynamoen skal ned i braketten på blokka: 5,5cm. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malte FuelTech Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 tror jeg flesker til og prøver..gir tilbake melding på om det funker:) Siter -honda cbr 600streetfighter(90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Litt OT, men har disse Biltemadynamoene innebygd regulator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariooos Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 behold kvit. og embalasje .. og du får bytte varen du har handla. biltema hvor jeg bor er ikke vanskelig med byttinga :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Passet den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg