Gå til innhold

Army'n 2007 - noen som har blitt innkalt?!

Ranger emnet


Espn..

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle inn for 2 år siden, men fikk det utsatt. Fikk ny innkalling iår, 24 september ved rekruttskolen på Madla, Luftforsvaret. Men sendte inn søknad med legeattest, og jeg ble satt til kode: 4. Ergo, slepper førstegangstjeneste i fredstid, men kan alikavel bli innkalt ved krig fram til jeg er 45/65 år gammel.

 

Slapp pga minisk i knærne, en knekt tå (Som ikke kan reparerest) og astma.

 

:D Happy time for me..:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

 

Mange her som skal i army'n i august? Er kalt inn 9. august :( Skal til indre-troms i transport/forsyning - noen som veit hvordan det er?

 

var i css bataljonen i indre troms i 06.. sikkert der du har blitt innkald siden du sier du skal i forsyning.

hadde d egentli fint der, fikk lastebil lappen, lastebilkran, bilbergings skolen (verdt en haug med penger sivilt) gravemaskinlappen, hjullasterlappen osv.. og fikk ikke minst gjort en haug med ting jeg lenge har hatt lyst til å gjøre. men at det var trasige stunder også kan jeg ikke legge sjul på:pimp

les: iskald vinter og natoplank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dog et dårlig kne. Vondt i gå fort etter 200 m. Har aldri sjekke noe nærmere på det, for jeg pleier ikke å gå så fort til vanlig. Har også knekt venstre håndledd en gang på 4 forskjellige steder. Begge hovedbeina, håndleddet og et litt mindre bein et eller annet sted inni der. Kan jeg dimme pga dette?

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dog et dårlig kne. Vondt i gå fort etter 200 m. Har aldri sjekke noe nærmere på det, for jeg pleier ikke å gå så fort til vanlig. Har også knekt venstre håndledd en gang på 4 forskjellige steder. Begge hovedbeina, håndleddet og et litt mindre bein et eller annet sted inni der. Kan jeg dimme pga dette?

 

Du må til legen å få det på papir, at dette er noe du plages med.

Omega A 90

Ascona B 78 - prosjekt

Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Majestets Kongens Garde! April 2008!

 

FOR KONGE OG FEDRELAND!

 

 

 

 

 

(Eeeelleeer ikke, har egentlig ikke så jævla lyst og dra inn dit. Men vi får satse på at det går bra. :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo greit og ha papirene på å ha avtjent førstegangstjeneste da. Var på GSV 04/05, og hadde det svinbra! har forresten reunion med gutta fra stasjonen jeg var på neste helg. Venner for livet!

Jeg mener det at selv om du må bort fra mors trygge fang, ut i det ukjente ett år, så er det nettopp du som syntes det virker kjipt som har behov for det! Tenk litt på det. Vil dere oppleve skikkelig kameratskap, så har dere muligheten der! Og de som ikke klarer å vakse gulv, lærer det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

jeg har slitasjeskader i knærne etter lang tid som idrettsutøver:) jeg hadde ikke noe papirer på dette, så jeg må nok desverre fullføre tjenestetia mi, men først etter læretia, i 2009.

jeg vil faen ikke inn i militæret, ikke bare fordi jeg er slapp, men også pga det økonoimiske. det sa det håpte de aldri så meg igjen i militæret etter sesjonen. men neida. fikk faen meg innkalling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt meg opp på opptak, men husker ikke helt hvor og når.

 

Jeg manglet noen papirer, men håper det går i orden.

Må vel ha avtjent førstegangstjeneste for å komme inn på politiskolen?

Har egentlig litt lyst til det...var å sjekka vandelsatesten min her en dag, plettfri =)

Har generell studiekompetanse også, så muligheten er der :P

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår