Gå til innhold

jenteboraen min:)

Ranger emnet


Mette

Anbefalte innlegg

har ikke fått lagt ut bilder ennå av hvordan bilen ser ut pr dagsdato,men det kommer!1,6 highline med takluke,99 mod.På bilen sitter det idag M3 speil og sideskjørt,rs frontfanger,bakrutesenker,sotede lykter rundt hele,8,5x18 momo x1 felger hvite,senket vet ikke hvor mye men den er lav:)DTM potte!intriørdetaljene er lakkert svarte.Nettopp tatt av øyelokk og halvmånen til panseret,sveist panserforlenger:)skal starte å pusse ned bilen nå til helga,fått bestilt meg ny frontfanger etter mye om og men!vanskelige forhandlere rundt om syns jeg:(bestil streetfighterfanger,etter det jeg vet blir det eneste boraen i norge med den fronten:)bilen er nå svart,men skal bytte farge.Ikke helt bestemt meg for hva det blir ennå,enten noe mørkerødt eller en veldig mørk rosa med svart tak!noen som har noen forslag til farger,gjerne flersjiktsfarger:)

 

Bilder kommer etterhvert:)

Har forresten øyelokk,halvmåne og rs frontfanger tilsalgs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke fått lagt ut bilder ennå av hvordan bilen ser ut pr dagsdato,men det kommer!1,6 highline med takluke,99 mod.På bilen sitter det idag M3 speil og sideskjørt,rs frontfanger,bakrutesenker,sotede lykter rundt hele,8,5x18 momo x1 felger hvite,senket vet ikke hvor mye men den er lav:)DTM potte!intriørdetaljene er lakkert svarte.Nettopp tatt av øyelokk og halvmånen til panseret,sveist panserforlenger:)skal starte å pusse ned bilen nå til helga,fått bestilt meg ny frontfanger etter mye om og men!vanskelige forhandlere rundt om syns jeg:(bestil streetfighterfanger,etter det jeg vet blir det eneste boraen i norge med den fronten:)bilen er nå svart,men skal bytte farge.Ikke helt bestemt meg for hva det blir ennå,enten noe mørkerødt eller en veldig mørk rosa med svart tak!noen som har noen forslag til farger,gjerne flersjiktsfarger:)

 

Bilder kommer etterhvert:)

Har forresten øyelokk,halvmåne og rs frontfanger tilsalgs..

felgene skal lakkeres svarte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir tøft ;)

Alltid morsomt med jenter som mekker biler :D

Jeg vil foreslå at du lakkerer bilen i rød, med svart tak, å mitre delen av panseret i svart, om du skjønner hva jeg mener da :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei sann, har du kommet deg inn her og nå.

vet ikke om du husker meg men det var jeg som møtte deg i elverum og så på fronten din for en stund tilbake.

 

prosjektet ditt høres spennende ut, legg ut bilder så fort det skjer ting da. blir et spennende prosjekt tror jeg.

 

btw;skal du lakke felgene nå igjen?? fine er de hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt..!ja det kan jo hende.. skal få lagt ut bilder,har begynt med bilen idag..å jeg driver på helt selv!foreløpig:)driver å demonterer..funnet ut at jeg skal modifisere kanalskjørtene litt å,skjære dem i forkant og bakkant så det blir en finere overgang til skjermene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår