Proxick Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Heisann. Jeg skulle beise noen fjøler på en sims tidligere i dag, og da blåste det noen dråper oljebeis bort på bilen. Jeg vet ikke noe annet om lakken enn at den er svart, da det ikke var min bil. Noen som vet hvordan jeg kan gå frem for å få fjernet flekkene? Er det så kritisk at jeg må omlakkere hele bilen? Det er bare snakk om små flekker spredt over ene siden av panseret, men de har tørket, noe som kanskje gjør saken enda verre. Håper noen her inne har noen vettuge svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Det skjedde med bilen min og. Fattern søla hvit beis. Ikke fått av ennå. Men hvis det nettopp er søla så skal det gå ann og ta forsiktig med fingra. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proxick Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Lakken har som sagt tørket. En kompis av meg snakket om avfetning. Noen som kan fortelle mer om det eller har andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 kan prøve med flere ting, aceton tar det meste, er man forsiktig og polerer etterpå, går det fint. ev.t cellolousetynner er sterkt og fint, den tviler jeg på gjør skade på lakken. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Heisann. Jeg skulle beise noen fjøler på en sims tidligere i dag, og da blåste det noen dråper oljebeis bort på bilen. Jeg vet ikke noe annet om lakken enn at den er svart, da det ikke var min bil. Noen som vet hvordan jeg kan gå frem for å få fjernet flekkene? Er det så kritisk at jeg må omlakkere hele bilen? Det er bare snakk om små flekker spredt over ene siden av panseret, men de har tørket, noe som kanskje gjør saken enda verre. Håper noen her inne har noen vettuge svar. Quick Clay burde normalt sett ta det enkelt, jeg har i alle fall fått bort både dekkbeis og malingsdråper med det. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg