Turboed1 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Flere med Brian Crower 3.4-liter stroker veiv gitt... :) Velkommen etter ;) PHR var nok ikke først med CNC Supra-topper tror jeg... Det var nok ENDYN,de har hatt det i sortimentet en god stund. Godt det finnes,de er et helvete å porte... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Blir grom denne ja. Skal nok klare tømme den GT72 turboen rimelig greit ja:spin . Brian Crower veiva ser grom ut den......... Begynner å bli deler for noen kr på denne bilen nå:watchout . Men alt er jo nytt så da koster det litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Vi har da tatt ut motoren, litt bilder underveis.. motoren ute. Masse greier fra orginal innsprøtningen og noe greier vi skal ta var på. Skrur av alt da den skal borres.! Bare siste rest igjen så er det bare og stroppe fats blokka og sende av gårde til borring. Da er alt demontert.. Ny alu radiator og vifter, NICE arbeid Fluidyne har gjort her.! Ny getrag girkasse klar for montering! og en eske full av pedaler, bolter, Skruer og pakninger. Pluss at litt arbied på tunnelen må gjøres. Nye Cp stempel og råder. Siter SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Da har det skjedd litt mer igår.! Har snart en pedal ekstra iforhold til før.! Bilen er jo strippet og snart klar for skjæring i tunnelen.! For vel den påbyggingsdelen til tunnelen på fredag så blir vel et greit helge prosjekt! Motoren er kommet frem til Bodø ! Begynner borring i dag! og satser på og få den tilbkae så fort som mulig! Kanskje før helga. men mest sannsynlig etter helga.. Kommer flere bilder etterhvert..... Siter SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Blir bra! liker supra`er egentlig :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Blir bra!liker supra`er egentlig :) enig der :D supra er den eneste japsebilen jeg kunne tenkt meg:) Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 enig der :D supra er den eneste japsebilen jeg kunne tenkt meg:) Takk skal dere ha. Jo håper det blir bra.! Men som med alt annet så må jo problemer oppstå.! Viser seg at den blokka som jeg sendte til borring allerde var overbore! STD Dim: 86mm skulle borres til 86,5mm. Vel blocka var 87mm. Det er jo et problem, Alt som normalt i trimmingsverden!! Så vis noen har en Supra Mkiv TT Shortblock å selge meg !?? Så er jeg klar???? Må være orginal. Ikke gjort noe med! ! ???? Vis noen har kan de ta kontakt! pr tlf:958 00 511.! Siter SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 så Håvard sku selge 240`en har han noe nytt på gang? Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 så Håvard sku selge 240`enhar han noe nytt på gang? Ja motoren eller hele bilen! Er du intressert? :-) Ja håvar har bestandi nokka på gang.. :-) Siter SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Men som med alt annet så må jo problemer oppstå.! Viser seg at den blokka som jeg sendte til borring allerde var overbore! STD Dim: 86mm skulle borres til 86,5mm. Vel blocka var 87mm. Det er jo et problem, Alt som normalt i trimmingsverden!! Kan ikke bruke blokka og heller skaffe nye stempler da? Ellers, fett prosjekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Kan ikke bruke blokka og heller skaffe nye stempler da?Ellers, fett prosjekt! Nei! Pga at blokka nå er 87mm. Og jeg trenger og borre i blokka så ville den måtte være 87,5mm noe som er for tynt.! Blir ikke å tåle den påkjenningen denne bilen vil få..! Alternativ er enten og sette foringer i sylinderene eller kjøpe ny blokk og få den borret! Å dette må jeg ta en avgjørelse på idag.! har ikke mer en tiden av veien før Det er ACR neste! Så har ikke tid til og vente!... Siter SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Vel ser ut som supramannen stilte opp i siste liten og ordna meg en blokk.! Får denne blokken på mandag eller tirsdag i neste uke.! Så prosjektet går videre. :race men begynner og bli lei av motgang nå. Så håper på litt medvind nu siste biten i mål.. Siter SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 du får komme på dragrace i narvik 1 september Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Oi Oi! Dette så virkelig bra ut! Kom gjerne med flere bilder. Stå på videre. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 du får komme på dragrace i narvik 1 september Ja det skal jeg ta sterkt opp til vurdering.! Problemet er jo at de feigingene lar jo ikke biler som ikke er registrert kjøre !! Bare fordi de vil at en eller anna amrikaner skal vinne hver gang..! akkurat som de blod trimma flakan har no mer på en vei å gjøre en gatebiler som ikke er registrert..! bullshit Siter SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg