Burnouter`n Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei tror jeg har et lite problem med 190`en min. Noen ganger da jeg kjører i dumper og høl i veien er det noe bak som beveger seg litt sidelengs som den på en eller annen måte "flyter" litt bak der. Har skifta fjærene, men lurer på om det muligens kan være støtdemperne (ingen tegn til lekkasje eller ulyd som jeg kan se) hva kan dette være?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Støtdemperene er det ikke, de tar kun opp støt opp og ned. Sikkert noen foringer i et eller annet stag. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnouter`n Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Støtdemperene er det ikke, de tar kun opp støt opp og ned. Sikkert noen foringer i et eller annet stag. Ja, tenkte på foringene og staga. Så jævlig rart, var ikke så lenge siden jeg var EU-kontroll hos NAF. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 naf er ubrukelige... finner feil som ikke er der og finner ikke feil som er der... sjekk de store foringene til bakstillinga hender at de blir litt slappe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 enig :) sjekk foringer, og spesiellt phanhard staget:) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 det er ikke panhard stag på 190ene! kun på gjeddebilene (les: volvo) Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 det er ikke panhard stag på 190ene! kun på gjeddebilene (les: volvo) hehe, var verdt et forsøk :D Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 hva var verdt ett forsøk? å komme med ukorrekte utsagn for så å lure folk? det er sånne som deg som gjør bf til ett useriøst forum hva spørsmål gjelder!:rockets Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 sorry mac:) Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Dette skjer ofte på litt eldre mercedeser. Er garantert noen foringer til stag eller innfestningen til hele bakakslingen. Men jeg tipper du har dårlige foringer i momentstagene bake. Hadde akkurat samme syndrom som du forklarer på både W201 å w124 Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnouter`n Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 hva var verdt ett forsøk? å komme med ukorrekte utsagn for så å lure folk? det er sånne som deg som gjør bf til ett useriøst forum hva spørsmål gjelder!:rockets Er så jævlig enig !!! faens idioter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnouter`n Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Dette skjer ofte på litt eldre mercedeser.Er garantert noen foringer til stag eller innfestningen til hele bakakslingen. Men jeg tipper du har dårlige foringer i momentstagene bake. Hadde akkurat samme syndrom som du forklarer på både W201 å w124 Ok, skal sjekke. Har ikke hatt tid til å undersøke detta probleme nærmere, men har merka nå som jeg har kjørt litt, at det må komme fra høyre side bak. Kjørte litt fort i en venstre sving og da svingte hele ræva seg ut i en brei sladd, den beveger seg ikke på samme måte i høyre svinger. Merker jo også at når jeg kjører rett fram og treffer et høl så "flyter" den litt til høyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 jepp. Hadde samme problem. Når jeg kom på ett komlokk eller fra byttende veidekke så kjente jeg at bakenden på bilen gikk til høyre. Få sjekket foringene i stagene bake, regner sterkt med at det er de som er gåen. Og visst du er intrissert i og kjøpe 1 nytt stag billig så tror jeg faktisk jeg har ett liggende fra min gammle bil. Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnouter`n Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 jepp. Hadde samme problem. Når jeg kom på ett komlokk eller fra byttende veidekke så kjente jeg at bakenden på bilen gikk til høyre. Få sjekket foringene i stagene bake, regner sterkt med at det er de som er gåen.Og visst du er intrissert i og kjøpe 1 nytt stag billig så tror jeg faktisk jeg har ett liggende fra min gammle bil. Ja, det er vel noen av disse stagene som går i "hytt og pine" baki der som har slakk i noe gummi foringer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg