Leftlaner Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei! Jeg har et lite teknisk spørsmål her.. Jeg har en DAB radio som er koblet til intercomsentralen på motorsykkelen min. DAB radioen har RCA utgang, og så har jeg brukt en RCA til 3.5mm jack adapter for å koble det til intercom-inngangen.. Nå er det slik at det er ørlite grann i svakeste laget med lyd fra DAB radioen. Jeg har ikke mulighet til å skru lyden mer opp på radioen, og heller ikke på intercom-sentralen.. Det jeg lurte på, er om det går an å "booste" RCA signalet (mellom DAB radio og intercom) slik at jeg får f.eks. 20% høyere lyd INN til intercomsentralen..? Finnes det noe sånt? Har søkt på RCA booster, RCA amplifier osv osv, men har ikke klart å finne det jeg er på jakt etter.. Kanskje dere kan hjelpe meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Se på denne på transmedia : http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/index.cgi?cart_id=507664.13292&pid=596 Den skulle vel forhåpentligvis klare det du vil !? Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 sånn jeg skjønte det så er vel bare den her til å justere NED volumet du har i rca kablene, han her vil vel heller ha litt boost på signalet, trur nok ikke den her funker til det... Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 hvor så du at den kun justerer NED volumet ? Stod bare regulerer volumet ?! Men er jo et poeng i det du sier. Er nok ikke noe forsterker i denne saken... Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 For å justere opp volumet må det tilkobles strøm. Den dingsen som det er link til, vil nok kun justere volumet ned Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Har søkt på RCA booster, RCA amplifier osv osv, men har ikke klart å finne det jeg er på jakt etter.. Kanskje dere kan hjelpe meg?? prøv heller å søk på "pre amp signal booster" eller noe sånt... EDIT: noe sånt kanskje Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg