Kentern Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 kjøpte meg en omega 2.4 her om dagen. å skal ha motoren i asconan. har tatt ut motor å ledningsnett. men den svarte runde boksen som sitter ved det høyre fjærtårnet å som det går en slange inn til en dings som sitter ved termostat huset. hva er den boksen til? å trenger jeg den? lurer å på hvilke ledninger som skal koples til tenning, bensinpumpe osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundah Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Jeg regner med du mener luftmengdemåleren, og ja, den trenger du! For å få plass i motorrommet anbefaler jeg at du skrur av selve metalldingsen, og fester et koniskt luftfilter på luftinntaket. Dette kan du finne på bsbildeler.no. Siter Mazda 929 -77 bruksbil Manta b 2.2i -84 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Thundah har rett, dette er vell luftmengdemålern. Den trenger du , har byttet til 2.4 omega motor jeg også. Går noe sinnsykt iforskjell til orginale b ascona motoren. Hadde 2.0 jeg, var bare barnemat i forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 noen som har peiling på om det er tenningsmodul på 2.4 lednings nettet?? likens som 2.2i ledningsnettet har?? jeg skjønner ikke bæret av ledningsnettet mitt.. har ikke peiling hvor ledninga til bensinpumpa skal hjertfall!!:S Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg