Gå til innhold

Festing av breddere (vr6/gti)

Ranger emnet


Sn0mann

Anbefalte innlegg

Hepp!

 

Skal feste breddere fra Gti på min golf GL. Det jeg lurer på er :

Når jeg har valset kan man ikke feste disse bredderene i noe til skjermen, må jeg da ta å lime dem fast med sica eller noe lignende? Eller hva må jeg gjøre?

 

Noen idèer??

 

:D

 

- Hepp!!

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker! har ikke bilxtra eller noe i nærheten, så vil sica gjøre susen? eller må jeg til med tec7? Noen idè hvor man ellers får kjøpt dette??

 

Null rust på bilen vettu;) hehe.. men jeg pusser lett bare på innsiden av bredderene right? ikke på bilen hvor jeg limer dem? ^^

..Drive Slow, Sit Low..

..min verden :-) ..

[o] Billaus

[x] Audi A4 8K + Polo 85mod

[x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker! har ikke bilxtra eller noe i nærheten, så vil sica gjøre susen? eller må jeg til med tec7? Noen idè hvor man ellers får kjøpt dette??

 

Null rust på bilen vettu;) hehe.. men jeg pusser lett bare på innsiden av bredderene right? ikke på bilen hvor jeg limer dem? ^^

 

Du kan og bruke wurth sin kleb og tett. eg har hørt att sikaflex blir hardt med tid og stunder muligt det går greit å bruke det men.

 

Du trenger ikke pusse på bilen bare litt inni bredderen sånn i tilfelle

- 98 Audi a6 2,5tdi

- 82 Vw Golf 1 Weber

x 96 Vw vento

x 99 TT

x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tec7 har de på alle byggvareforretninger:) Legg en stripe over hele bredderen ganske nær kanten oppe, sånn at vann ikke renner ned gjennom bredderen. Så kan du ta en stripe til nederst på bredderen. Du trenger ikke pusse lakken nei.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjer det skikkelig, vask vekk fett og smuss, borr hull, smørr tektyl i hulla og popp fast bredderen slik som den orginalt skal festast , bruka du sikaflex eller lignende vil sikaen tære på lakken og du får rust hull ....

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer til jo, ta av dekket og felgen og borr fra undersida, gjennom den falsen som er der, skjermen er lissom bretta 2,5 cm innover ,den er det du skal borre hull i . og HUSK å ha mye tektyl inni så det ikke begynner å ruste

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må hiv inn et bilde da? =) har planer om å ha på sånne selv shU=)moro å se hvordan det ble=),hvor mye ga du for disse brukt a? har fått tilbud om noen shu,men må komme med et bud sier han=) så litt usikker på ka dem er verd å sånn=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må hiv inn et bilde da? =) har planer om å ha på sånne selv shU=)moro å se hvordan det ble=),hvor mye ga du for disse brukt a? har fått tilbud om noen shu,men må komme med et bud sier han=) så litt usikker på ka dem er verd å sånn=)

 

Autospar har nye på lager til 600kr.

- 98 Audi a6 2,5tdi

- 82 Vw Golf 1 Weber

x 96 Vw vento

x 99 TT

x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår