fro3fro3 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Har fått et pristilbud på montering av aktiv sub, fronthøyttalersett og en ny spiller i min Citroen Berlingo. Følte at prisen for montering var noe stiv, kr 2800,-, men siden jeg ikke har gjort dette før har jeg egentlig ingen aning om hva slikt bør koste. Hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneurysm Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Det kan da ikke ta mer enn 2 timer for en fagmann! Syns dette var alt for dyrt! Om du får litt hjelp her på forumet så klarer du å gjøre det selv! Siter Alfa Romeo 156 1,8 Ts - 2000 Alfa Romeo 164 2,0 Ts - 1992 (Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jstn84 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 jeg skulle klart det på halvannen.. :P regne i verkstedpris så er det langt fra 2800.. Om du ikke vil gjøre det selv kan du vel bare tilby en eller annen på forumet en tusenlapp så er det sikkert mange som gidder Siter 1989 - Opel Kadett GSI 2.0 8V - http://www.bilforumet.no/prosjektforum/173235-jstn84-opel-kadett-gsi-trim-styleprosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fro3fro3 Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Ja for jeg tror jeg vil ha noen til å gjøre det for meg, er meget lite teknisk anlagt. Men hvor mye bør et verksted egentlig ta for en slik jobb da? Kan forresten røpe at det er Strømmen bilradio som har gitt meg "tilbudet". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 La meg nå bare få sagt en ting: Det ER dyrt å la fagfolk ordne ting i dette landet. Er ikke lett å si om det er en upris eller ikke, for det kommer ann på hva som skal gjøres, og vanskelig/lett det er å montere i nettopp DIN bil. Det du kan spørre om er om hvor lang tid det vil ta, for ca 600 - 700 kr timen er "normal" pris hos denne typen fagfolk. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 skulle noe gå galt har du ved bruk av fagfolk full garanti. regner kansje med at en del materiell er inkl. i denne prisen?? ta turen om sørlandet så tar jeg det for en høvding :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fro3fro3 Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Hehe, takk for tilbudet, skal sjekke litt med noen i familien også som driver med dette, høre litt om hva de synes evnt gi meg et tilbud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 den er grei. oftest greiest om det er noen i nærheten. kan ikke se for meg det er store jobben, er jo ganske lik pegout partneren, og den har jeg fiklet litt på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fro3fro3 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Det jeg har gjort nå er at jeg har hentet inn tilbud fra et par andre steder til sammenlikning. Oslo bilradio 3000,- for montering. Gmyhren 3900,- for montering. Viser seg kanskje at 2800,- hos Strømmen bilradio ikke er så værst allikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Steike for noen priser.. Burde jo gå an å gjøre dette selv om du ikke er så veldig flink, et eller annet sted må man jo begynne. Få med en kompis som har gjort det før, også sitter dere og prøver og banner og herjer litt så ordner det seg nok til slutt. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars y Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 hehe, kanskje jeg skulle bynne med og installere anlegg for folk :D Siter 97 Eclipse GSX 97 BMW 523ia E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 lars y: du skulle bodd nærmere :) har garasje disponibel, og stor snekker bod i kjelleren :) sattan. rett ut og rydde garasjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Har du hørt her? http://www.audio-art.no/ Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fro3fro3 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Skal sjekke de, poster når jeg har fått tilbud derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Skal sjekke de, poster når jeg har fått tilbud derfra. jeg kan fikse dette jeg:) 1000 lapp og jobben er gjort på en dag?? send meg pm:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg